Wyszukiwanie w interesach

Utworzono: 2022-04-28
Ostatnia aktualizacja: 2024-06-10
Liczba odwiedzin posta: 678

W module CRM, w zakładce Interesy, podobnie jak w pozostałych modułach w systemie, istnieje możliwość wyszukiwania według określonych parametrów.
Podczas wyszukiwania można ustawić różne filtry, które zawężą listę wyników. 
Dodatkowo, przed rozpoczęciem wyszukiwania można ustawić za pomocą funkcji Opcje wyświetlania, które kolumny mają się wyświetlać na liście. Dzięki temu lista wyników wyszukiwania będzie bardziej czytelna i przejrzysta.

Parametry, po których odbywa się wyszukiwanie:
  • szukane słowo - w tym polu wyszukuje po nazwie i opisie interesu
  • numer faktury - za pomocą tego pola można wyszukać daną fakturę, jeśli konto w Sugesterze jest zintegrowane z Fakturownią
  • zamknięcie - wybierając z dostępnych opcji - wygrany, stracony lub trwa - możemy wyświetlić tylko interesy, w których doszło do realizacji, te które zakończyły się niepowodzeniem lub których status jest inny niż wygrany/stracony
  • status - wybierając z listy nazwę statusu, system wyświetli tylko deale określone tym statusem. Pozostawiając pole puste, system wyświetli wszystkie interesy, ze statusami i bez. W przypadku korzystania z pipeline, statusy będą pogrupowane w tym miejscu wg pipeline
  • kategoria - w tym polu należy wybrać nazwę kategorii, z której interesy chcemy zobaczyć
  • dział - w tym miejscu można wybrać z listy dział, z którego interesy chcemy zobaczyć. Można wybrać tylko jeden dział. Dla interesów bez przypisanego działu należy zostawić to pole puste lub wybrać opcję na dole listy -bez działu-
  • projekt - wybierając w tym polu nazwę konkretnego projektu, system wyświetli tylko interesy przypisane do tego projektu
  • osoba odpowiedzialna - w tym polu można wybrać użytkownika/opiekuna interesu, a system wyświetli wszystkie rekordy przypisane tylko do tego usera
  • klient - w tym polu dostępna jest lista wszystkich klientów. Wybierając z listy klienta, system pokaże wszystkie deale dla tego klienta
  • okres - do wyboru mamy konkretny zakres czasu lub możemy sami ustalić zakres, wybierając interesujące nas daty. Wtedy system pokaże tylko rekordy, które zostały dodane w wybranym okresie
  • waluta - w przypadku klientów miedzynarodowych i transakcji w różnych walutach w tym miejscu możemy ustawić filtr wyszukiwania po konkretnej walucie PLN, EUR, USD itd
Dodatkowo, pod przyciskiem "Szukaj" znajduje się opcja do przejścia do Wyszukiwania zaawansowanego.


 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz