Poznaj nowe funkcje: wielojęzyczna baza wiedzy, załączniki w komentarzu wewnętrznym, zmiany w wyświetlaniu kontaktów

Utworzono: 2018-01-26
Ostatnia aktualizacja: 2018-01-26
Liczba odwiedzin posta: 453





W dzisiejszym podsumowaniu znajdziecie kilka drobniejszych funkcji, bez których nie będziecie się już mogli obejść, a które sprawią, że Wasz dzień w pracy będzie o krok bliżej do ideału:) Jest też zapowiadana w zeszłym tygodniu całkiem nowa funkcjonalność, która niewiarygodnie ułatwi Wam tworzenie firmowych baz wiedzy.  Także zapraszamy do lektury!



1. Opcja -bez działu- na liście w inboxie


Do tej pory, jeśli chciałeś "odpiąć" jakiegoś maila czy zadanie od działu, musiałeś wejść w dany post, rozwinąć strzałkę przy przycisku Wybierz dział i zaznaczyć - brak-. Zdecydowanie za dużo klikania prawda? :) Dlatego dodaliśmy opcję -bez działu- bezpośrednio na liście w inboxie. Znajdziesz ją, zaznaczając jeden lub więcej maili. Nad listą pojawi się dodatkowa belka, wystarczy, że klikniesz na przycisk Dział i wybierzesz ostatnią z pozycji jaką jest -bez działu-. Nic prostszego!





2. Sumowanie czasu i nadawanie priorytetu przy łączeniu postów


Czy zdarzyło Ci się zastanawiać co się stanie jeśli połączysz dwa zadania o różnym priorytecie i różnym zarejestrowanym oraz przewidywanym czasie? Odpowiedź jest prosta - czasy się zsumują, a zadanie otrzyma priorytet, który był najwyższy przed połączeniem obu postów. Także jeśli okaże się, że dwie osoby z Twojego teamu mogłyby wspólnie pracować nad jednym zadaniem, albo zrobiłeś dla siebie dwa identyczne zadania, kliknij w inboxie Więcej z belki nad listą, a następnie Połącz i nie martw się o nic więcej:)



3. Dane adresowe w kontakcie


Od teraz dajemy Ci możliwość dodawania osobnego adresu do każdego kontaktu. Jeśli masz klienta, który posiada kilka oddziałów porozrzucanych po całym mieście, przy każdym kontakcie możesz wpisać adres, co uchroni Cię od pomyłek i niepotrzebnie nadrabianych kilometrów.





4. Telefon dodatkowy wyświetlany na karcie klienta


Skoro już jesteśmy w temacie kontaktów. Być boże nie zauważyłeś tego drobnego szczegółu, ale do tej pory nie wyświetlaliśmy na karcie klienta numeru telefonu jaki wpisywałeś w pole Telefon dodatkowy, tworząc nowy kontakt. To już przeszłość! Teraz na karcie klienta w polu Kontakty zobaczysz wszystkie możliwe numery telefonów, jakie są podpięte do danego kontaktu.



5. Załączniki w komentarzu wewnętrznym


Komentarz wewnętrzny szczególnie się przydaje, jeśli chcesz zostawić dla pozostałych członków teamu informację dołączoną do maila o dalszych krokach, jakie trzeba poczynić w tej sprawie, o wymaganiach klienta lub chociażby o tym, że mail jest odłożony w czasie i czekasz na wskazówki z innego działu. Notatki będą jeszcze bardziej przydatne, jeżeli będziesz mógł do nich dołączyć zrzut ekranu bądź dokument w postaci załącznika.



6. Checkbox Nadpisuj dane przy pobieraniu danych z GUS


Pamiętasz zmianę z zeszłego tygodnia odnośnie pobierania danych z GUS?  Dodaliśmy wtedy opcję zaczytywania Województwa i Powiatu do danych klienta. Po tej informacji wielu klientów zaczęło ponownie zaciągać dane z GUS, a informacje o firmie zaczęły się dublować. Działo się tak dlatego, że Sugester zachowuje historię wpisu i daje Ci możliwość zweryfikowania czy zaciągnięte dane są zgodne z tym co podał Ci Twój klient. Jeśli jednak nie chcesz, by Sugester dublował wpis, tylko zawsze nadpisywał dane jeśli używasz opcji Pobierz dane z rejestru GUS, po prostu zaznacz w ustawieniach checkbox Pobierając dane z GUS nadpisuj aktualne. Więcej na temat tej funkcji znajdziesz w artykule Automatycznie uzupełniane danych firmy na podstawie NIP.





7. Wielojęzyczna baza wiedzy


Na koniec zostawiliśmy to co najlepsze - jest już dostępna wielojęzyczna baza wiedzy :) Możesz więc do woli tworzyć artykuły w różnych językach, przełączając się po prostu między nimi, używając ikonki flagi odpowiadającej językowi w jakim właśnie tworzysz wpis. Domyślnym językiem nowego wpisu jest zawsze język polski, ale jednym kliknięciem możesz dodać kolejne wersje językowe. Na tę chwilę dostępne języki to: angielski, niemiecki, francuski, hiszpański i chorwacki. To ogromne ułatwienie nie tylko dla Ciebie, ale też Twoich klientów, ponieważ z poziomu artykułu w języku polskim mogą szybko przejść np do wersji angielskiej i odwrotnie. Jak stworzyć swój pierwszy wpis w nowej bazie wiedzy znajdziesz w artykule Tworzenie wpisu do bazy wiedzy w różnych językach.







 


Powrót


Dodaj komentarz