Jak dodać komentarz wewnętrzny w pojedynczym wątku komunikacji mailowej

Utworzono: 2017-02-07
Ostatnia aktualizacja: 2019-06-18

Liczba odwiedzin posta: 786

Komentarz wewnętrzny jest szczególnie przydatny, jeśli chcesz zostawić przy mailu od klienta notatkę widoczną dla pozostałych członków zespołu lub potrzebujesz zapisać dla siebie informację, że np. odbyła się rozmowa telefoniczna w tym temacie i czekasz na maila zwrotnego lub przypomnienie, co było z klientem ustalone.

Aby dodać wewnętrzny komentarz do komunikacji mailowej, rozwiń strzałkę przy przycisku Odpowiedz i wybierz Nowy komentarz wewnętrzny:



W nowym oknie wpisz treść swojego komentarza



Następnie kliknij przycisk Dodaj komentarz wewnętrzny i przypisz wątek do użytkownika, który ma zobaczyć ten komentarz.



Po zapisie komentarz wewnętrzny jest widoczny w wątku wiadomości jako treść wyróżniona ikonką dymka oraz kolorem żółtym



Dodatkowo do komentarza możesz dołączyć załączniki, jeśli sytuacja tego wymaga.


 


Powrót


Dodaj komentarz