Rejestracja czasu pracy

Utworzono: 2021-09-15
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-17
Liczba odwiedzin posta: 680

Oprócz całkowicie automatycznego mierzenia czasu pracy na podstawie aktywności w systemie, w Sugesterze można skorzystać także z "ręcznego" pomiaru czasu. Ta funkcja jest szczególnie przydatna, jeśli rozliczamy się z klientem na podstawie liczby przepracowanych godzin. Nasz licznik pozwala łatwo określić ile dokładnie minut i godzin dana osoba poświęciła na określone zadanie, projekt czy klienta. Aby włączyć licznik, należy wejść w Skróty > Rejestruj czas




Można to też zrobić z poziomu danego maila czy zadania, klikając w ikonę trybiku po prawej stronie.

Opcja rejestracji czasu w Sugesterze - skrzynka odbiorcza
 

Po kliknięciu Rejestruj czas zobaczymy ekran do rejestracji czasu, który wygląda tak:

 

Zrzut ekranu 2018 11 14 o 16
 

W tym miejscu można dodać opis danego pomiaru oraz wartość od jakiej zacznie się pomiar. Domyślnie wynosi ona zero, ale jeśli np. zapomnieliśmy włączyć pomiar, a spędziliśmy nad czymś już 2,5 godziny, to łatwo możemy rozpocząć działanie timera właśnie od takiej wartości. W tym miejscu możemy również przypisać dany pomiar do konkretnego projektu oraz klienta. Po uzupełnieniu wszystkich detali wystarczy kliknąć Zapisz, aby timer zaczął działać. Od tej pory aktualna wartość timera będzie wyświetlana w tytule zakładki Sugestera oraz obok loginu użytkownika, który właśnie pracuje nad zadaniem. 
 

Gdzie wyświetla się rejestracja czasu w Sugesterze



Wszystkie pomiary są dodawane i zliczane w raporcie czasu pracy.


Jak sprawdzić ile czasu poświęcono na dane zadanie

Będąc w danym zadaniu, można szybko zweryfikować ile czasu sumarycznie użytkownik poświęcił na to zadanie. Wystarczy jednym kliknięciem przejść do timesheetu, a wtedy system wyświetli podsumowanie godzin tylko dla tego zadania.

Aby przejść do timesheetu, trzeba kliknąć pole Szacowany czas pracy, znajdujące się w lewym górnym rogu, między tytułem a treścią zadania.

System pokaże timesheetu i wyświetli czas poświęcony na to zadanie z podziałem na poszczególne dni. Dzięki temu można przeanalizować kiedy i ile czasu zostało poświęcone na to zgłoszenie. Łatwiej wtedy np. o rozliczenie z pracownikiem lub klientem.




Poniżej fragment naszego webinaru na temat timesheetu, w którym opisujemy funkcję rejestracji czasu pracy.
 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz