Integracja CRM z VoIP Telecube
Ostatnia aktualizacja: 2023-12-05
Jeśli chcesz korzystać z modułu VOIP:
- załóż konto w Telecube.pl
- uruchom usługę Wirtualnej Centrali w Telecube.pl,
- wykup lub przenieś swój dotychczasowy numer w ramach Telecube.pl,
- jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, aktywuj moduł VoIP: Ustawienia > Moduły
- wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje w Sugesterze, a następnie podaj login (w przypadku Telecube loginem jest adres mailowy) i hasło z Telecube.pl i zapisz zmiany na dole strony:
Ostatnim krokiem będzie dodanie do Twojego konta numerów telefonów, z których będziesz korzystał w ramach usługi. Dokładną instrukcję jak dodać samodzielnie numer telefonu do Sugestera znajdziesz w artykule Dodawanie numerów do VOIP.
TeleCube to usługi telekomunikacyjne (telefonia internetowa, voip), które w połączeniu z wirtualną centralą telefoniczną, tworzą kompleksowe narzędzie, dzięki któremu przejmujesz pełną kontrolę nad wszystkimi rozmowami telefonicznymi, które odbywają się w Twojej firmie i usprawniasz poziom komunikacji zarówno tej wewnętrznej jak i zewnętrznej.
W ofercie TeleCube znajdują się m.in. stacjonarne i komórkowe numery telefoniczne (polskie i zagraniczne), tanie rozmowy od 5 groszy netto / minutę, sip trunk czy wirtualna centrala telefoniczna, posiadająca takie funkcje jak np. IVR, kolejkowanie, fax internetowy, telekonferencje oraz nagrywanie rozmów.
Zintegrowanie TeleCube VoIP z Sugester CRM daje takie korzyści jak:
- rejestrację numeru osoby dzwoniącej;
- obsługę wielu numerów docelowych;
- rejestrację godziny oraz daty początku i końca rozmowy;
- wyświetlanie długości połączenia;
- rejestrację rodzaju zakończenia rozmowy (kto pierwszy odłożył słuchawkę);
- przypisywanie pracownika do rozmowy;
- nagrywanie rozmów (wraz z przechowywaniem i pobieraniem nagrań - dostępne na koncie w Telecube);
- dodawanie notatek do rozmów.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz