Poznaj nowe funkcje: łatwiejsze kasowanie/edycja notatek na karcie klienta, przejrzysty podział szablonów maili na aktywne i nieaktywne, drobne zmiany w timesheecie

Utworzono: 2018-12-06
Ostatnia aktualizacja: 2018-12-06

Liczba odwiedzin posta: 84

Przez ostatni tydzień pracowaliśmy nad kilkoma usprawnieniami systemu. Efekty naszych działań możecie sprawdzić poniżej :) Zapraszamy do lektury!
 

1. Łatwiejsza edycja/usuwanie notatek na karcie klienta
 

Na karcie klienta dajemy Ci do dyspozycji system notatek, dzięki któremu jednym kliknięciem zapiszesz najważniejsze informacje dotyczące ustaleń z klientem. Możesz dodawać tyle notatek, ile potrzebujesz. Każda z nich będzie zawierać  nie tylko istotne dane dotyczące Twojego klienta, ale także datę oraz nazwę użytkownika, który ją stworzył. Do niedawna było tak, że jeśli do Twojej notatki wkradł się błąd, jej edycja lub usunięcie wymagało nieco klikania. Od teraz, po naszych zmianach, przy każdej notatce zobaczysz ikonkę klucza, która pozwoli Ci w łatwy i szybki sposób dokonać zmian w notatce lub ją skasować.

Więcej informacji na temat notatek na karcie klienta znajdziesz w artykule Dodawanie notatki do klienta.


 

2. Osobno wyświetlane listy dla aktywnych i nieaktywnych szablonów maili

Podział szablonów email na aktywne i nieaktywne nie jest nowością. Nowością jest natomiast, że teraz wyświetlamy je na dwóch osobnych listach. Do tej pory wszystko szablony były wyświetlane razem, co przy dużej ilości mogło nie być poręczne. Od teraz, przechodząc do szablonów email domyślnie wyświetlimy Ci listę wszystkich szablonów aktywnych, a jeśli potrzebujesz zobaczyć też te nieaktualne, wystarczy, że wybierzesz opcję "Nieaktywny" w nowym polu wyszukiwarki po lewej stronie listy. Mała zmiana, a jakże pomocna :)

Jeśli nie używasz jeszcze szablonów email lub chcesz dowiedzieć się o nich więcej, zerknij do artykułu Aktywny/nieaktywny szablon email.


3. Zmiana w kolumnie "Użytkownik" w raporcie czasu pracy


W raporcie czasu pracy istnieje kolumna "użytkownik", gdzie system wyświetla informację, dla którego pracownika jest generowany raport. Do tej pory w tym miejscu wyświetlaliśmy login usera, co nie zawsze było czytelne, zwłaszcza jeśli po loginie trudno było zidentyfikować użytkownika. Teraz w tym miejscu wyświetlamy imię i nazwisko, także o pomyłce - dla kogo generujesz raport - nie ma mowy.

Dowiedz się więcej na temat raportu czasu pracy i przeczytaj artykuł Timesheet - czas pracy.
 

4. Łączenie klientów na podstawie domeny


W profilu klienta w Sugesterze istnieje pole "Domena". Wpisując w to miejsce domenę firmową klienta, wszystkie wiadomości przychodzące ze skrzynek z taką domeną są przypisywane do tego klienta. Jest to bardzo wygodne, nawet jeśli klient pisze z innego adresu niż dotychczas, system "podepnie" ten adres email do klienta, który istnieje już w systemie i ma tę samą domenę. W tym tygodniu rozszerzyliśmy tę opcję również o maile wychodzące. Oznacza to, że jeśli wysyłasz wiadomość do klienta na nowy adres email, który nie jest jeszcze zapisany w Twoim CRMie, ale jest w tej samej domenie co pozostałe adresy email tego klienta, to ta wiadomość "podepnie" się do profilu Twojego klienta.

Wszystko na temat tej funkcji znajdziesz w artykule Łączenie klientów na podstawie domeny.


 


Powrót


Dodaj komentarz