Timesheet - czas pracy
Ostatnia aktualizacja: 2022-02-22
Liczba odwiedzin posta: 3244
Raport czasu pracy to rozbudowane narzędzie pozwalające szczegółowo śledzić i zarządzać tym, jak w Twoim przedsiębiorstwie przebiega dzień pracy.
W tym artykule znajdziesz:- co to jest timesheet
- jakie dane jesteś w stanie monitorować na podstawie raportu
- jak rejestrować czas pracy dla danego zadania
Następnie z listy raportów należy wybrać Czas pracy
Dane wyświetlane w timesheecie
W dolnej części ekranu wyświetlają się trzy pozycje: suma godzin (sumaryczna liczba wszystkich przepracowanych godzin, które spełniają wybrane kryteria), projekty (sumaryczna liczba przepracowanych godzin, które spełniają wybrane kryteria rozbita na poszczególne projekty) oraz klienci (sumaryczna liczba przepracowanych godzin, które spełniają wybrane kryteria rozbita na poszczególnych klientów).
W prawym górnym rogu ekranu znajdziesz też przycisk opisany +Dodaj godziny, który pozwala uzupełnić timesheet dla danego dnia. Po kliknięciu w ten przycisk zobaczysz ekran, na którym możesz uzupełnić opis, zadanie, czas trwania, datę, projekt, klienta, notatkę oraz tag związany z danym zadaniem/działaniem.
Po prawej stronie ekranu możesz przeglądać listę wszystkich aktywności ułożonych w kolejności chronologicznej - od najwcześniejszych do najpóźniejszych. Każda aktywność jest opatrzona informacjami o dokładnej dacie i godzinie wykonania, rodzaju i tytule (w przypadku aktywności dotyczących np. maili, wpisów w bazie wiedzy czy sugestii na forum). Więcej o aktywnościach dowiesz się z kolejnego artykułu - Raport aktywności.
Rejestracja czasu pracy
Wszystko o rejestracji czasu znajduje się we wpisie Rejestracja czasu pracy
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Komentarze
Dodaj komentarz