Raport statusów klientów/interesów wg użytkowników

Utworzono: 2017-12-20
Ostatnia aktualizacja: 2018-01-24
Liczba odwiedzin posta: 226

Raporty pokazują liczbę zmian statusów na klientach i interesach w danym przedziale czasowym. Każda zmiana statusu jest w systemie odnotowana, dzięki temu możesz sprawdzić ile razy np w ciągu miesiąca Twój pracownik dokonał zmian statusów na Potencjalny klient/Potencjalna sprzedaż, ile na Stracony/Stracona sprzedaż itd.

Każdy wiersz odnosi się do wyników poszczególnego usera.

Filtr jaki wybierasz w tym raporcie to zakres dat.

Wykres jak zobaczysz będzie podobny do tego poniżej. Na przykładzie widać Raport statusów klientów, gdzie użytkownik Sylwia w dniu 22.12 zmienił 4 razy status klienta na Oferta, 3 razy status na Kontakt i 5 razy status na Negocjacje. 



Jeżeli chwilę później użytkownik dokona zmiany statusu klienta z Oferta na Negocjacje, to raport pokaże nadal 4 zmiany na status Oferta, ale 6 razy zmianę statusu na Negocjacje.


Powrót


Dodaj komentarz