Zdefiniowane rodzaje zadań/Słownik zadań

Utworzono: 2017-03-24
Ostatnia aktualizacja: 2019-03-26

Liczba odwiedzin posta: 1158

Słownik zadań w Sugesterze to prosty sposób, by ujednolicić rodzaje zadań wpisywanych do systemu. 
Po uzupełnieniu słownika Twoi pracownicy - dodając nowe zadanie i uzupełniając typ - będą mogli wybrać tylko jedną z dostępnych opcji. Usprawni to tworzenie zadań i zapobiegnie powstawaniu takich, które są mało czytelne dla współpracowników.

Od teraz Twoi pracownicy, zamiast wpisywać każdy po swojemu dyspozycję kontaktu z klientem (np. "Zadzwoń", "tel", "kontakt", "miałeś do nich zadzwonić") wybiorą po prostu odpowiedni typ zadania, np. Telefon.

Aby stworzyć swój słownik dla zadań, wejdź w Ustawienia > Konfiguracja CRM i uzupełnij pola:




 


Powrót


Komentarze

Sylwek
s.czupryniak@polisapodkredyt.pl
Mam zasadniczy problem z systemem, który wstępnie wydaje się naprawdę przyjazny i do opanowania i łatwego wdrożenia - nie rozumiem (brak słownika, przykładów) wyjściowych pojęć systemu i różnic pomiędzy nimi: rodzaj zadania (zadanie?), rodzaj aktywności (aktywność?), rodzaje deali (deal?) a do tego dochodzą statusy?, Kontakt a Klient??? bez tego w zasadzie ciężko zacząć coś konfigurować...

2017-11-04 22:26

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz