Jak przypisywać zadania użytkownikom w systemie

Utworzono: 2022-04-28
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-28
Liczba odwiedzin posta: 787

Zakładka Zadania w Sugesterze służy do zarządzania zadaniami i planowania pracy nie tylko swojej, ale też współpracowników. Dzięki zadaniom można dokładnie zaplanować obowiązki z podziałem na pracowników, priorytety czy czas realizacji.
Zadania można tworzyć dla samego siebie, żeby o niczym nie zapomnieć lub też dla innych użytkowników systemu. 

W Sugesterze przypisanie zadania odbywa się zawsze za pomocą pola "Przydziel do"

Aby przypisać zadanie użytkownikowi, należy:
  • wejść w zakładkę Zadania
  • kliknąć przycisk +Dodaj zadanie
  • wpisać tytuł i treść zadania
  • w oknie dodawania nowego zadania, w polu "Przydziel do" wybrać nazwę użytkownika, do którego chcemy przypisać zadanie.


Należy pamiętać, że lista użytkowników dostępna po rozwinięciu pola "Przydziel do" odpowiada liście userów dodanych do konta w Sugesterze. Oznacza to, że jeśli w systemie dodanych jest 2 użytkowników, to tylko oni będą się wyświetlać w polu "Przydziel do".
Aby użytkownicy otrzymali przydzielone do siebie zadanie, muszą być użytkownikami Sugestera. Zadań nie można przypisywać osobom "z zewnątrz".

Przydzielone do użytkownika zadanie jest widoczne w jego inboxie i wyświetla się na zielono.



Tak stworzone zadanie można potem wyszukać za pomocą pola "Przydzielone do" w wyszukiwaniu w zakładce Zadania. Dodatkowo w tym polu można też wyszukać wszystkie zadania, które nie mają osoby odpowiedzialnej - wystarczy wybrać opcję "-nieprzypisane-" lub wszystkie zadania, które sami stworzyliśmy (opcja "-stworzone przez ciebie-").

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz