Automatyczne odpowiedzi na maile (autoresponder)

Utworzono: 2015-10-30
Ostatnia aktualizacja: 2017-02-15
Liczba odwiedzin posta: 1540

Dodaliśmy do Sugestera nową funkcjonalność: automatyczne odpowiedzi na maile. Automatyczne odpowiedzi można włączyć dla konkretnej skrzynki mailowej skonfigurowanej w aplikacji. Dla przykładu: jeśli jeden z naszych firmowych adresów to pomoc@firma.pl, to wszystkie przychodzące na niego maile mogą otrzymywać automatyczną odpowiedź o ustalonej przez nas treści. Automatyczna wiadomość może informować np. o przyjęciu zgłoszenia i przewidywanym czasie jego rozwiązania. Dalszą korespondencję możemy prowadzić już ręcznie.

Żeby skonfigurować dla danej skrzynki automatyczne odpowiedzi, wejdź w Ustawienia > Konfiguracja poczty>Skrzynki e-mail, znajdź odpowiednia skrzynkę i kliknij w jej nazwę. Zobaczysz menu edycji ustawień danej skrzynki. W jego dolnej części zaznacz opcję Automatyczne odpowiedzi. Po jej zaznaczeniu pojawi się okno, w którym możesz wyedytować tytuł i treść odpowiedzi. Jeżeli chcesz, żeby Sugester automatycznie wkleił tytuł i zawartość zgłoszenia wysłanego przez klienta wystarczy, że użyjesz zmiennych {{subject}}, {{number}} i {{body}}. Wtedy okno z przykładową automatyczną odpowiedzią może wyglądać tak:

  • Treść odpowiedzi musi zostać uzupełniona. Podobnie jak w całej korespondencji tworzonej w Sugesterze można w niej korzystać ze znaczników HTML i zmiennych Handlebars.

Po zapisaniu zmian automatyczne odpowiedzi będą już aktywne.



Powrót


Dodaj komentarz