Sprawdzanie czy odbiorca kliknął w linki zawarte w wiadomości (śledzenie klików)
Utworzono:
2016-09-27
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 3845
Sugester pozwala na sprawdzanie czy odbiorca kliknął w linki dodane do wiadomości
Aby skorzystać z tej funkcji należy w menu Ustawienia > Konfiguracja Helpdesku zaznaczyć opcję Rejestruj kliki w e-mailach

Po zaznaczeniu checkboxa, zawsze w oknie do wysyłki maila, pod polem treści, zobaczysz zaznaczony checkbox:

Aktywności z tym związane pojawiają się w prawej kolumnie widoku wysłanej wiadomości:

Jeśli aktywujemy tę opcję w Konfiguracji helpdesku, checkbox w oknie wysyłki maila będzie domyślnie włączony.
Jeśli na co dzień nie chcesz jednak używać śledzenia klików, możesz w Konfiguracji helpdesku ustawić funkcję jako "nieaktywne". Wtedy checkbox pod oknem treści wiadomości będzie zawsze odznaczony, ale w razie potrzeby, jeśli będzie Ci zależeć na konkretnym mailu, by tę opcję włączyć - będziesz mógł to zrobić, zaznaczając po prostu jeden z checkboxów w trakcie tworzenia maila.
Uwaga!
Aby skorzystać z tej funkcji należy w menu Ustawienia > Konfiguracja Helpdesku zaznaczyć opcję Rejestruj kliki w e-mailach

Po zaznaczeniu checkboxa, zawsze w oknie do wysyłki maila, pod polem treści, zobaczysz zaznaczony checkbox:

Aktywności z tym związane pojawiają się w prawej kolumnie widoku wysłanej wiadomości:

Jeśli aktywujemy tę opcję w Konfiguracji helpdesku, checkbox w oknie wysyłki maila będzie domyślnie włączony.
Jeśli na co dzień nie chcesz jednak używać śledzenia klików, możesz w Konfiguracji helpdesku ustawić funkcję jako "nieaktywne". Wtedy checkbox pod oknem treści wiadomości będzie zawsze odznaczony, ale w razie potrzeby, jeśli będzie Ci zależeć na konkretnym mailu, by tę opcję włączyć - będziesz mógł to zrobić, zaznaczając po prostu jeden z checkboxów w trakcie tworzenia maila.
Uwaga!
Jeśli zaznaczysz tę opcję w korespondencji z kontaktem/klientem, którego nie ma w Twoim CRMie, system automatycznie taki kontakt/klienta stworzy, by móc podpiąć korespondencję pod kontakt i wyświetlić liczbę kliknięć w link.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz