Automatyczne odpowiedzi na maile (autoresponder)
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-14
Liczba odwiedzin posta: 8759
Automatyczne odpowiedzi można włączyć dla konkretnej skrzynki mailowej skonfigurowanej w aplikacji. Dla przykładu: jeśli jeden z naszych firmowych adresów to pomoc@firma.pl, to wszystkie przychodzące na niego maile mogą otrzymywać automatyczną odpowiedź o ustalonej przez nas treści. Automatyczna wiadomość może informować np. o przyjęciu zgłoszenia i przewidywanym czasie jego rozwiązania.
Żeby skonfigurować dla danej skrzynki automatyczne odpowiedzi, wejdź w Ustawienia > Konfiguracja poczty > Skrzynki e-mail, znajdź odpowiednią skrzynkę i kliknij w jej nazwę. Zobaczysz menu edycji ustawień danej skrzynki. W jego dolnej części zaznacz opcję Automatyczne odpowiedzi.
Po jej zaznaczeniu pojawi się okno, w którym możesz wyedytować tytuł i treść odpowiedzi. Jeżeli chcesz, żeby Sugester automatycznie wkleił tytuł i zawartość zgłoszenia klienta do wysyłanej odpowiedzi wystarczy, że użyjesz zmiennych {{subject}} - tytuł zgłoszenia, {{number}} - numer zgłoszenia i {{body}} - treść zgłoszenia. Wtedy okno z przykładową automatyczną odpowiedzią może wyglądać tak:
Po zapisaniu zmian automatyczne odpowiedzi będą już aktywne.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz