Automatyczne odpowiedzi na maile (autoresponder)

Utworzono: 2015-10-30
Ostatnia aktualizacja: 2019-06-14

Liczba odwiedzin posta: 3204

Automatyczne odpowiedzi można włączyć dla konkretnej skrzynki mailowej skonfigurowanej w aplikacji. Dla przykładu: jeśli jeden z naszych firmowych adresów to pomoc@firma.pl, to wszystkie przychodzące na niego maile mogą otrzymywać automatyczną odpowiedź o ustalonej przez nas treści. Automatyczna wiadomość może informować np. o przyjęciu zgłoszenia i przewidywanym czasie jego rozwiązania. 

Żeby skonfigurować dla danej skrzynki automatyczne odpowiedzi, wejdź w Ustawienia > Konfiguracja poczty > Skrzynki e-mail, znajdź odpowiednią skrzynkę i kliknij w jej nazwę. Zobaczysz menu edycji ustawień danej skrzynki. W jego dolnej części zaznacz opcję Automatyczne odpowiedzi.

Po jej zaznaczeniu pojawi się okno, w którym możesz wyedytować tytuł i treść odpowiedzi. Jeżeli chcesz, żeby Sugester automatycznie wkleił tytuł i zawartość zgłoszenia klienta do wysyłanej odpowiedzi wystarczy, że użyjesz zmiennych {{subject}} - tytuł zgłoszenia, {{number}} - numer zgłoszenia i {{body}} - treść zgłoszenia. Wtedy okno z przykładową automatyczną odpowiedzią może wyglądać tak:

Treść odpowiedzi musi zostać uzupełniona. Podobnie jak w całej korespondencji tworzonej w Sugesterze można w niej korzystać ze znaczników HTML i zmiennych Handlebars.

Po zapisaniu zmian automatyczne odpowiedzi będą już aktywne.
 



Powrót


Dodaj komentarz