Automatyczne tworzenie klienta przy wysyłce wiadomości email za pomocą funkcji "Wielu odbiorców"
Utworzono:
2018-09-11
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1833
Korzystając z opcji Wielu odbiorców przy wysyłce maila możesz w Sugesterze prowadzić wysyłkę grupową (mass mailing). Każdy mail z takiej wysyłki jest wysyłany do odbiorcy osobno, dzięki czemu odbiorca widzi, że jest jedynym adresatem wiadomości.
Ponieważ funkcja Wielu odbiorców działa jak zwykła kampania mailowa, to podczas wysyłki każdy adres mailowy, który nie jest zapisany w bazie, zostanie automatycznie dodany jako nowy klient. Możesz zweryfikować listę stworzonych klientów, wchodząc w zakładkę CRM > Klienci z głównego menu.
Klient zostanie automatycznie stworzony nawet jeśli w Konfiguracji Helpdesku (Ustawienia > Konfiguracja Helpdesku) nie masz zaznaczonej opcji Automatycznie twórz klienta po wysłaniu emaila.
O takim działaniu funkcji przypomni Ci komunikat, jaki pojawi się po kliknięciu Wielu odbiorców w oknie tworzenia maila.
Ponieważ funkcja Wielu odbiorców działa jak zwykła kampania mailowa, to podczas wysyłki każdy adres mailowy, który nie jest zapisany w bazie, zostanie automatycznie dodany jako nowy klient. Możesz zweryfikować listę stworzonych klientów, wchodząc w zakładkę CRM > Klienci z głównego menu.
Klient zostanie automatycznie stworzony nawet jeśli w Konfiguracji Helpdesku (Ustawienia > Konfiguracja Helpdesku) nie masz zaznaczonej opcji Automatycznie twórz klienta po wysłaniu emaila.
O takim działaniu funkcji przypomni Ci komunikat, jaki pojawi się po kliknięciu Wielu odbiorców w oknie tworzenia maila.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz