Zapisywanie rozmów z czatu na karcie klienta w CRM
Utworzono:
2022-06-14
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-14
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-14
Liczba odwiedzin posta: 940
Czat powinien być integralną częścią strategii sprzedażowej każdego biznesu internetowego. Potencjalny klient, kiedy trafi na stronę www, może mieć mnóstwo nurtujących go pytań. Za pomocą czatu można od razu odpowiedzieć na najważniejsze kwestie. Rzeczową i profesjonalną rozmową na czacie jesteśmy w stanie zaangażować potencjalnego klienta i zdobyć jego zaufanie.
Korzystając z modułu czat w Sugesterze, można zachować każdego z potencjalnych klientów i zapisać jego dane w CRMie.
Wystarczy w oknie operatora kliknąć po prawej stronie ikonkę "Dodaj klienta".
Pojawi się popup, w którym możemy zapisać takie dane jak nazwę klienta, adres email oraz numer telefonu.
Jeśli rozmowę zainicjował istniejący już w bazie klient, na podstawie wprowadzonego adresu email Sugester wyświetli jego imię i nazwisko oraz będzie aktywne łącze do jego profilu w CRMie.
Po kliknięciu przycisku "Przejdź do karty klienta", system przeniesie nas do CRM do profilu tego klienta. W sekcji "Czaty" widoczna będzie komunikacja z tym klientem. Informacje jakie Sugester wyświetla to: data i godzina rozmowy oraz nazwa użytkownika, który rozmawiał z klientem.
Jeśli zdarzy się tak, że napisze do nas istniejący w bazie klient, ale z innego niż dotąd adresu email, którego nie mamy dodanego w CRM, możemy szybko uzupełnić te dane. Wystarczy kliknąć po prawej stronie w oknie operatora ikonkę "Dodaj klienta", ale tym razem w wyświetlonym popupie należy wybrać opcję "Wyszukany". Pojawi się pole z rozwijaną listą klientów, wystarczy zacząć pisać nazwę, by system podpowiedział pasujące rekordy. Po wybraniu danego klienta, nowy adres email zostanie dodany do jego profilu.
Korzystając z modułu czat w Sugesterze, można zachować każdego z potencjalnych klientów i zapisać jego dane w CRMie.
Wystarczy w oknie operatora kliknąć po prawej stronie ikonkę "Dodaj klienta".
Pojawi się popup, w którym możemy zapisać takie dane jak nazwę klienta, adres email oraz numer telefonu.
Jeśli rozmowę zainicjował istniejący już w bazie klient, na podstawie wprowadzonego adresu email Sugester wyświetli jego imię i nazwisko oraz będzie aktywne łącze do jego profilu w CRMie.
Po kliknięciu przycisku "Przejdź do karty klienta", system przeniesie nas do CRM do profilu tego klienta. W sekcji "Czaty" widoczna będzie komunikacja z tym klientem. Informacje jakie Sugester wyświetla to: data i godzina rozmowy oraz nazwa użytkownika, który rozmawiał z klientem.
Jeśli zdarzy się tak, że napisze do nas istniejący w bazie klient, ale z innego niż dotąd adresu email, którego nie mamy dodanego w CRM, możemy szybko uzupełnić te dane. Wystarczy kliknąć po prawej stronie w oknie operatora ikonkę "Dodaj klienta", ale tym razem w wyświetlonym popupie należy wybrać opcję "Wyszukany". Pojawi się pole z rozwijaną listą klientów, wystarczy zacząć pisać nazwę, by system podpowiedział pasujące rekordy. Po wybraniu danego klienta, nowy adres email zostanie dodany do jego profilu.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz