Historia komunikacji na chacie

Utworzono: 2021-06-16
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 812

Rozmowy prowadzone z klientem za pomocą chata są szybkim i prostem sposobem na wymianę informacji. Gdy na bieżąco prowadzimy konwersację przeważnie pamiętamy, jakie pytania były nam zadawane i który klient zgłosił problem. 

Gdy zagadnienia powracają lub sprawą zajmuje się inny pracownik, dzięki historii komunikacji możemy sprawdzić jakim torem potoczyło się poprzednie zgłoszenie.

Jeśli komunikacja była prowadzona za pomocą chata, to możemy wrócić do tej rozmowy i prześledzić wymienione informacje. 

Sugester pozwalana na przegląd historii rozmów prowadzonych w niedalekiej przeszłości oraz tych np. z przed roku.


Przechodząc do karty klienta widzimy ile razy rozmawialiśmy na czacie z klientem i kiedy.


Przejście do czatu archiwalnego

Klikając na dany czat - przechodzimy do rozmowy a widoku mamy wszystkie aktualne rozmowy oraz nasz czat archiwalny.

Zrzut ekranu 2021 09 14 o 09

Po lewej stronie będziemy mieli wyłącznie aktualne czaty, natomiast w oknie czatu pojawi się treść rozmowy archiwalnej. W miejscu wyświetlania danych klienta, będą pokazane dane kontrahenta z którym był prowadzony czat archiwalny.

 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz