Odpowiadanie na rozmowę na czacie
Utworzono:
2022-06-20
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-20
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-20
Liczba odwiedzin posta: 563
Każdy z użytkowników, który jest delegowany do obsługi czatu widzi liczbę rozpoczętych rozmów na czacie w postaci czerwonego kółeczka z cyfrą przy zakładce "Czaty" w głównym menu na koncie w Sugesterze.
Aby przejść do panelu operatora, by rozmawiać na czacie z klientami, wystarczy kliknąć zakładkę "Czaty".
System przeniesie nas do okna operatora, w którym po lewej stronie, w sekcji "Pozostałe" będą widoczne wszystkie nowe wiadomości, na które nikt z operatorów jeszcze nie odpowiedział. Przy każdej nowej zainicjowanej przez klienta rozmowie, gdzie konsultant nie zaczął jeszcze odpisywać - jest czerwona kropka z numerem oznaczającym ilość nowych zapytań klienta, na które nikt jeszcze nie odpowiedział.
Wystarczy kliknąć na wiadomość w tej sekcji, żeby zacząć rozmawiać z klientem. W środkowej sekcji okna operatora będzie widoczna cała konwersacja z danym klientem. Aby odpowiedzieć na wiadomość wystarczy wpisać treść odpowiedzi w pole "Wpisz tekst" i kliknąć "Enter" lub użyć strzałki, by wysłać odpowiedź. W trakcie konwersacji można korzystać z szablonów odpowiedzi na czacie, wystarczy kliknąć na 3 kropki po prawej stronie pola "Wpisz tekst" i wybrać jeden z dostępnych szablonów.
Po rozpoczęciu rozmowy z klientem, konwersacja zostaje przypisana do konkretnego użytkownika, którego avatar wyświetla się w lewym górnym rogu, a czerwona kropka zmienia się na zieloną. Oznacza to, że komunikacja jest w toku. Taka konwersacja jest widoczna w sekcji "Moje rozmowy".
Po udzieleniu wszystkich odpowiedzi możemy zakończyć czat, klikając 3 kropki przy konwersacji i klikając "Zamknij czat". Taka rozmowa przechodzi do sekcji "Rozmowy zakończone" i wyświetla się z czarną kropką. Zakończony czat można ponownie otworzyć, klikając znowu 3 kropki, a następnie "Otwórz czat".
Aby przejść do panelu operatora, by rozmawiać na czacie z klientami, wystarczy kliknąć zakładkę "Czaty".
System przeniesie nas do okna operatora, w którym po lewej stronie, w sekcji "Pozostałe" będą widoczne wszystkie nowe wiadomości, na które nikt z operatorów jeszcze nie odpowiedział. Przy każdej nowej zainicjowanej przez klienta rozmowie, gdzie konsultant nie zaczął jeszcze odpisywać - jest czerwona kropka z numerem oznaczającym ilość nowych zapytań klienta, na które nikt jeszcze nie odpowiedział.
Wystarczy kliknąć na wiadomość w tej sekcji, żeby zacząć rozmawiać z klientem. W środkowej sekcji okna operatora będzie widoczna cała konwersacja z danym klientem. Aby odpowiedzieć na wiadomość wystarczy wpisać treść odpowiedzi w pole "Wpisz tekst" i kliknąć "Enter" lub użyć strzałki, by wysłać odpowiedź. W trakcie konwersacji można korzystać z szablonów odpowiedzi na czacie, wystarczy kliknąć na 3 kropki po prawej stronie pola "Wpisz tekst" i wybrać jeden z dostępnych szablonów.
Po rozpoczęciu rozmowy z klientem, konwersacja zostaje przypisana do konkretnego użytkownika, którego avatar wyświetla się w lewym górnym rogu, a czerwona kropka zmienia się na zieloną. Oznacza to, że komunikacja jest w toku. Taka konwersacja jest widoczna w sekcji "Moje rozmowy".
Po udzieleniu wszystkich odpowiedzi możemy zakończyć czat, klikając 3 kropki przy konwersacji i klikając "Zamknij czat". Taka rozmowa przechodzi do sekcji "Rozmowy zakończone" i wyświetla się z czarną kropką. Zakończony czat można ponownie otworzyć, klikając znowu 3 kropki, a następnie "Otwórz czat".
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz