Lista szablonów odpowiedzi
Utworzono:
2021-09-13
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 943
Szablony odpowiedzi na czacie przyśpieszają komunikację z klientami. Często zadawane pytania mogą być obsłużone przygotowanymi odpowiedziami, dzięki którym odrazu dajemy pełny pakiet informacji zainteresowanym osobom.
W przygotowanych tekstach możemy dodać linki do bazy wiedzy, odnośniki do odpowiednich podstron naszej firmowej strony lub do formularza zgłoszeń.
Aby przejść do "Listy szablonów" należy:
Przechodząc do listy szablonów z poziomu ustawień konta, przechodzimy do listy wszystkich szablonów z wszystkich czatów.
Innym sposobem dostania się do listy szablonów odpowiedzi jest przejście bezpośrednie z prowadzonej na czacie rozmowy. Klikając opcję "Edytuj szablony" przechodzimy do listy szablonów odpowiedzi, przypisanych do tego czata.
Dany szablon odpowiedzi możemy przypisać do jednego czatu, dlatego przechodząc do listy z różnych wersji czatów, otrzymamy listy różnych szablonów.
W przygotowanych tekstach możemy dodać linki do bazy wiedzy, odnośniki do odpowiednich podstron naszej firmowej strony lub do formularza zgłoszeń.
Aby przejść do "Listy szablonów" należy:
- Przejść do Ustawień konta >
- Następnie wybrać opcję "Konfigurację Live Chata" >
- Na końcu kliknąć przycisk "Edytuj szablon odpowiedzi".
Przechodząc do listy szablonów z poziomu ustawień konta, przechodzimy do listy wszystkich szablonów z wszystkich czatów.
Innym sposobem dostania się do listy szablonów odpowiedzi jest przejście bezpośrednie z prowadzonej na czacie rozmowy. Klikając opcję "Edytuj szablony" przechodzimy do listy szablonów odpowiedzi, przypisanych do tego czata.
Dany szablon odpowiedzi możemy przypisać do jednego czatu, dlatego przechodząc do listy z różnych wersji czatów, otrzymamy listy różnych szablonów.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz