Grupy
Utworzono:
2022-07-25
Ostatnia aktualizacja: 2022-07-25
Ostatnia aktualizacja: 2022-07-25
Liczba odwiedzin posta: 648
Grupy w Sugesterze mają ułatwić wybranym użytkownikom wspólną pracę nad projektem lub zadaniem, uczestnictwo w korespondencji mailowej oraz organizację spotkań i wydarzeń.
Grupy tworzy w systemie administrator konta. Aby dodać grupę należy:
Lista stworzonych grup jest dostępna po wejściu w Ustawienia -> Użytkownicy -> Grupy.
Grupy tworzy w systemie administrator konta. Aby dodać grupę należy:
- wejść w Ustawienia
- wybrać opcję "Użytkownicy"
- w prawym górnym rogu kliknąć niebieski przycisk "Grupy", a następnie "+Dodaj grupę"
- w nowym oknie uzupełnić nazwę grupy oraz zaznaczyć checkboxy przy użytkownikach, którzy będą należeć do tej grupy
- kliknąć "Zapisz"
Lista stworzonych grup jest dostępna po wejściu w Ustawienia -> Użytkownicy -> Grupy.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz