Grupy

Utworzono: 2022-07-25
Ostatnia aktualizacja: 2022-07-25
Liczba odwiedzin posta: 526

Grupy w Sugesterze mają ułatwić wybranym użytkownikom wspólną pracę nad projektem lub zadaniem, uczestnictwo w korespondencji mailowej oraz organizację spotkań i wydarzeń.

Grupy tworzy w systemie administrator konta. Aby dodać grupę należy:
  1. wejść w Ustawienia 
  2. wybrać opcję "Użytkownicy"
  3. w prawym górnym rogu kliknąć niebieski przycisk "Grupy", a następnie "+Dodaj grupę"
  4. w nowym oknie uzupełnić nazwę grupy oraz zaznaczyć checkboxy przy użytkownikach, którzy będą należeć do tej grupy
  5. kliknąć "Zapisz"




Lista stworzonych grup jest dostępna po wejściu w Ustawienia -> Użytkownicy -> Grupy.


Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz