Zawieszanie użytkownika w systemie
Utworzono:
2017-05-12
Ostatnia aktualizacja: 2022-07-25
Ostatnia aktualizacja: 2022-07-25
Liczba odwiedzin posta: 2977
Jeśli w Twojej firmie zdarzy się sytuacja, że musisz się pożegnać z jednym z pracowników, nie musisz całkowicie usuwać go z listy userów, by uniemożliwić mu dostęp do konta i danych Twojej firmy.
Wystarczy, że użyjesz opcji blokowania konta w Sugesterze. Funkcja ta uniemożliwia byłemu pracownikowi zalogowanie się do systemu, ale nie usuwa go z listy userów. Zablokowany user wyświetla się na liście na czerwono. Co ważniejsze, w systemie nadal będą dostępne informacje z kim były pracownik prowadził korespondencję i jakie maile wysyłał.
![Zrzut ekranu 2017 05 26 o 12](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/cdn1.sugester.com/s/sugester//app/files-id-30259/Zrzut ekranu 2017-05-26 o 12.57.01.png)
Aby aktywować blokadę konta dla danego użytkownika, wystarczy wejść w Ustawienia > Użytkownicy > Edytuj usera i zaznaczyć checkbox Zablokuj konto. Na koniec kliknij Zapisz. Blokada działa natychmiast.
Jeśli zajdzie taka potrzeba, możesz zweryfikować czas pracy byłego pracownika w timesheecie. Mimo że nie ma go już w Twojej firmie, historia rejestru jego czasu pracy jest dla Ciebie zawsze dostępna. Wystarczy, że wejdziesz w raport Czas pracy i w polu Użytkownik wybierzesz nazwę byłego pracownika. By łatwiej go znaleźć, szukaj na liście pod opcją Zablokowany.
![Zrzut ekranu 2019 05 15 o 15](https://files.intum.com/s/sugester/files/30259/Zrzut%20ekranu%202019-05-15%20o%2015.06.40.png)
Uwaga! Pamiętaj, że zablokowane konta użytkowników również są płatne. Czyli jeśli np. korzystasz z planu Pro, masz 4 aktywnych użytkowników i 1 zablokowanego, nadal opłacasz 5 użytkowników. Jeśli chcesz płacić tylko za 4, należy usunąć użytkownika. W artykule Usuwanie użytkownika z systemu znajdziesz wskazówki, jak to zrobić, oraz jak przepiąć dane z kasowanego użytkownika na innego.
Wystarczy, że użyjesz opcji blokowania konta w Sugesterze. Funkcja ta uniemożliwia byłemu pracownikowi zalogowanie się do systemu, ale nie usuwa go z listy userów. Zablokowany user wyświetla się na liście na czerwono. Co ważniejsze, w systemie nadal będą dostępne informacje z kim były pracownik prowadził korespondencję i jakie maile wysyłał.
![Zrzut ekranu 2017 05 26 o 12](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/cdn1.sugester.com/s/sugester//app/files-id-30259/Zrzut ekranu 2017-05-26 o 12.57.01.png)
Aby aktywować blokadę konta dla danego użytkownika, wystarczy wejść w Ustawienia > Użytkownicy > Edytuj usera i zaznaczyć checkbox Zablokuj konto. Na koniec kliknij Zapisz. Blokada działa natychmiast.
![blokada](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/cdn1.sugester.com/s/sugester//app/files-id-30259/blokada.usera.png)
Zarządzanie timesheetem zawieszonego użytkownika
Jeśli zajdzie taka potrzeba, możesz zweryfikować czas pracy byłego pracownika w timesheecie. Mimo że nie ma go już w Twojej firmie, historia rejestru jego czasu pracy jest dla Ciebie zawsze dostępna. Wystarczy, że wejdziesz w raport Czas pracy i w polu Użytkownik wybierzesz nazwę byłego pracownika. By łatwiej go znaleźć, szukaj na liście pod opcją Zablokowany. ![Zrzut ekranu 2019 05 15 o 15](https://files.intum.com/s/sugester/files/30259/Zrzut%20ekranu%202019-05-15%20o%2015.06.40.png)
Uwaga! Pamiętaj, że zablokowane konta użytkowników również są płatne. Czyli jeśli np. korzystasz z planu Pro, masz 4 aktywnych użytkowników i 1 zablokowanego, nadal opłacasz 5 użytkowników. Jeśli chcesz płacić tylko za 4, należy usunąć użytkownika. W artykule Usuwanie użytkownika z systemu znajdziesz wskazówki, jak to zrobić, oraz jak przepiąć dane z kasowanego użytkownika na innego.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz