Zawieszanie użytkownika w systemie

Utworzono: 2017-05-12
Ostatnia aktualizacja: 2019-05-16

Liczba odwiedzin posta: 1043

Jeśli w Twojej firmie zdarzy się sytuacja, że musisz się pożegnać z jednym z pracowników, nie musisz całkowicie usuwać go z listy userów, by uniemożliwić mu dostęp do konta i danych Twojej firmy.

Wystarczy, że użyjesz opcji blokowania konta w Sugesterze. Funkcja ta uniemożliwia byłemu pracownikowi zalogowanie się do systemu, ale nie usuwa go z listy userów. Zablokowany user wyświetla się na liście na czerwono. Co ważniejsze, w systemie nadal będą dostępne informacje z kim były pracownik prowadził korespondencję i jakie maile wysyłał.



Aby aktywować blokadę konta dla danego użytkownika, wystarczy wejść w Ustawienia > Użytkownicy > Edytuj usera i  zaznaczyć checkbox Zablokuj konto. Na koniec kliknij Zapisz. Blokada działa natychmiast.


Zarządzanie timesheetem zawieszonego użytkownika

Jeśli zajdzie taka potrzeba, możesz zweryfikować czas pracy byłego pracownika w timesheecie. Mimo że nie ma go już w Twojej firmie, historia rejestru jego czasu pracy jest dla Ciebie zawsze dostępna. Wystarczy, że wejdziesz w raport Czas pracy i w polu Użytkownik wybierzesz nazwę byłego pracownika. By łatwiej go znaleźć, szukaj na liście pod opcją Zablokowany



Uwaga! Pamiętaj, że zablokowane konta użytkowników również są płatne. Czyli jeśli np. korzystasz z planu Pro, masz 4 aktywnych użytkowników i 1 zablokowanego, nadal opłacasz 5 użytkowników. Jeśli chcesz płacić tylko za 4, należy usunąć użytkownika. W artykule Usuwanie użytkownika z systemu znajdziesz wskazówki, jak to zrobić, oraz jak przepiąć dane z kasowanego użytkownika na innego.
 


Powrót


Dodaj komentarz