Usuwanie użytkownika z systemu

Utworzono: 2018-10-24
Ostatnia aktualizacja: 2018-10-29

Liczba odwiedzin posta: 39

W każdej chwili możesz usunąć ze swojego konta w Sugesterze użytkownika, który nie powinien mieć już do niego dostępu. Listę aktualnych użytkowników korzystających z konta znajdziesz wchodząc w Ustawienia>Użytkownicy.

Jeśli chcesz usunąć konkretnego usera, kliknij ikonkę klucza znajdującą się po prawej stronie na liście przy tym użytkowniku i wybierz Usuń.

Zobaczysz popup jak ten poniżej



Tutaj możesz zaznaczyć, który z obecnych użytkowników będzie od teraz odpowiedzialny za klientów, maile, zadania itp kasowanego usera. Oznacza to, że wszystkie te dane zostaną do niego przypisane.

Przed kliknięciem przycisku Kontynuuj, zwróć uwagę na komunikat i zgodność działów obu userów. Jeśli kasowany user był w dziale "sprzedaż", a ten, który ma być teraz odpowiedzialny - z działu "marketing", to mimo że system pozwoli Ci przepiąć wszystko na użytkownika z działu marketingu, to nie zobaczy on nic z przepiętych danych, póki nie nadasz mu dostępu do działu "sprzedaż".

Jeśli nie chcesz, by dane zostały przepięte z jednego użytkownika na drugiego, nie zaznaczaj żadnego checkboxa i kliknij Kontynuuj.

System zapyta Cię jeszcze raz czy na pewno chcesz usunąć użytkownika. Kliknij OK, jeśli rzeczywiście chcesz to zrobić. Po wykonaniu dyspozycji zobaczysz niebieski popup w prawym dolnym rogu z informacją, że dany użytkownik został usunięty.

Uwaga! Ten sam zabieg możesz wykonać w przypadku odłączania użytkownika od innego konta, które posiadasz w Sugesterze. Odłączanie w tym przypadku jest tożsame z usunięciem go z tego kopnta, dlatego wtedy też możesz zaznaczyć checkboxem, na którego pracownika powinny być przepięte wszystkie sprawy, jakimi zajmował się odłączany użytkownik.
 


Powrót


Dodaj komentarz