Edycja profilu użytkownika

Utworzono: 2018-04-12
Ostatnia aktualizacja: 2018-08-02

Liczba odwiedzin posta: 128

Użytkownicy to osoby, którym dajesz dostęp do danych w Twoim CRMie. W ramach konta w Sugesterze możesz dodawać dowolną liczbę użytkowników, nadawać im odpowiednie uprawnienia (Więcej na temat uprawnień przeczytasz w artykule Domyślne poziomy uprawnień użytkowników i Uprawnienia/role użytkowników) , zamieszczać ich dane kontaktowe czy zdjęcia.

Aby przejść do panelu zarządzania użytkownikami wejdź w Ustawienia>Użytkownicy.




Kliknij w login użytkownika, którego profil chcesz zobaczyć. Pojawi się okno edycji, które wygląda jak to poniżej:



W profilu użytkownika możesz dokonać następujących zmian:

1. login, adres email, imię i nazwisko, telefon, opis, zdjęcie, strona www


 
  • login - pamiętaj, że loginem może być imię/nazwisko, adres email lub dowolna nazwa, bez polskich znaków

2. uprawnienia użytkownika, dostęp do działów, aktywowanie notyfikacji, urlop/zastępstwo


 
  • powiadomienia emailem o zmianach - opcja dla userów obsługujących forum, czy mają dostawać powiadomienia o nowych sugestiach/komentarzach do sugestii
  • notyfikacje - zaznacz tę opcję, jeśli chcesz, by użytkownik dostawał powiadomienia o nowym mailu/zadaniu, jakie pojawiło się dla niego w Sugesterze. Powiadomienia są także wysyłane w przypadku nowego komentarza do zadania lub jego zamknięcia (więcej na temat notyfikacji w artykule Powiadomienia/notyfikacje emailowe).  Po zaznaczeniu tego checkboxa zobaczysz 2 nowe pola, gdzie możesz wpisać adres email do notyfikacji oraz numer telefonu do powiadomień sms
  • uprawnienia - każdy z użytkowników powinien mieć nadane uprawnienia dotyczące dostępu do poszczególnych danych w systemie. Możesz wybrać jedno z domyślnych uprawnień lub stworzyć własną rolę dla użytkownika (więcej na ten temat w artykule Uprawnienia/role użytkowników).
  • domyślna skrzynka email - wybierz jaki adres mailowy spośród używanych przez usera jest jego głównym adresem email
  • działy - w tym miejscu dajesz użytkownikowi dostęp do danych znajdujących się w określonych działach. Jeśli chcesz, żeby użytkownik miał też dostęp do informacji, które nie znajdują się w żadnym dziale, pamiętaj o zaznaczeniu checkboxa - bez przypisanego działu-.
  • zastępstwo/wakacje - tu możesz ustawić nieobecność użytkownika (więcej na ten temat w artykule Funkcja zastępstwo/wakacje)
  • oznaczenie - możesz graficznie wyróżnić użytkownika na liście
  • program partnerski - dowiedz się więcej jak zostać naszym partnerem i przeczytaj informacje na naszej stronie https://sugester.pl/program-partnerski

3. dostęp do skrzynek mailowych, projektów i szablonów maili (rozwiń Więcej aby mieć dostęp do tych ustawień)

4. blokowanie konta - jeśli zaznaczysz ten checkbox użytkownik nie będzie mógł się już zalogować do Twojego CRMu, ale wszystkie zadania, maile, klienci będą nadal do niego przypisani, w systemie nadal będą dostępne informacje z kim były pracownik prowadził korespondencję i jakie maile wysyłał.

5. Zmiana hasła - możesz dokonać modyfikacji aktualnego hasła użytkownika do systemu

 


Powrót


Dodaj komentarz