Funkcja Zastępstwo / Wakacje

Utworzono: 2017-05-11
Ostatnia aktualizacja: 2018-03-30

Liczba odwiedzin posta: 799

Jeśli jeden z Twoich pracowników wybiera się na urlop lub będzie nieobecny, użyj opcji Zastępstwo, by przekierować jego skrzynkę mailową na osobę, która go zastąpi.

Wszystkie posty, które będą pojawiać się w inboxie osoby idącej na urlop, zostaną przekierowane na skrzynkę osoby backupującej, niezależnie od tego czy jest to nowa wiadomość, czy kontynuacja wątku. Dzięki temu Twoi klienci będą obsłużeni na czas i żadna korespondencja nie zginie.

Funkcja pozwala dokładnie określić, kto będzie zastępował nieobecną osobę i w jakim czasie. Po wygaśnięciu okresu wpisanego w pola Od-Do system sam przywróci poprzednie ustawienia skrzynek.

Aby aktywować funkcję Zastępstwo, należy wejść w Ustawienia>Użytkownicy i wybrać pracownika, który będzie nieobecny, a następnie zaznaczyć checkbox Zastępstwo i uzupełnić pola:



Kto zastępuje - możesz wybrać konkretnego użytkownika (wtedy wszystkie posty z inboxu będą przekierowane do niego na skrzynkę) lub cały zespół (w tej sytuacji wszystko będzie trafiać Do przydzielenia, skąd dowolna osoba z teamu będzie mogła pobrać post).
Zastępstwo od - wpisz datę początku nieobecności
Zastępstwo do - wpisz datę zakończenia nieobecności

Klikając w pola Zastępstwo od-Zastępstwo do, po wyborze daty, możesz też ustalić konkretną godzinę, wybierając ikonkę zegara lub wpisując godzinę bezpośrednio w pole z datą.





Po aktywowaniu funkcji, na liście użytkowników przy nazwisku osoby nieobecnej pojawi się nowa ikonka, podobna do tej:





 


Powrót


Dodaj komentarz