Powiadomienia / notyfikacje e-mailowe

Utworzono: 2016-06-22
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-15

Liczba odwiedzin posta: 2181

Sugester posiada opcję wysyłania powiadomień mailowych (a także powiadomień systemowych pojawiających się w górnej belce systemu) o nowych zadaniach, komentarzach do zadań bądź emailach pojawiających się w systemie.

W tym artykule dowiesz się o:
  • aktywowaniu notyfikacji
  • wysłaniu notyfikacji na adres poza Sugesterem
  • widoku notyfikacji w systemie

Aktywowanie notyfikacji

Powiadomienia można włączyć wchodząc w Ustawienia >  Konfiguracja Helpdesku > Notyfikacje:



Tym sposobem otrzymasz powiadomienie o każdym zadaniu lub mailu przypisnym do Ciebie. Jeśli chcesz również otrzymywać notyfikację o zgłoszeniach nieprzypisanych, przejdź do sekcji niżej. Tam zaznacz Notyfikacje o nowych zgłoszeniach nieprzypisanych



Jeżeli chcesz otrzymywać również powiadomienia o nowych mailach (np. gdy domyślną skrzynkę pocztową mamy umieszczoną poza Sugesterem), zaznacz dodatkowo checkbox Twórz notyfikację przy e-mailach. Możesz też wybrać osobę, która będzie odpowiedzialna za zgłoszenia nieprzypisane, a także co jaki czas mają być wysyłane.

Wysyłanie notyfikacji na adres mailowy spoza Sugestera

Po aktywowaniu notyfikacji możesz w edycji swojego profilu dodać inny adres e-mail do otrzymywania powiadomień, którego nie ma w Sugesterze. Rozwiń strzałkę przy swoim loginie w prawym górnym rogu strony i wybierz Edycja profilu. Zaznacz checkbox Notyfikacje i wpisz adres email:



Pamiętaj również o zweryfikowaniu adresu notyfikacji. Instrukcje znajdziesz w artykule: Weryfikacja adresu notyfikacji.

Widok notyfikacji w systemie

Po włączeniu notyfikacji, w prawym górnym rogu ekranu zobaczysz symbol dzwoneczka. W momencie kiedy otrzymasz notyfikację, pojawią się tu odnośniki do nowych maili/zadań:



Po kliknięciu w notyfikację otworzysz nowe okno z zadaniem/mailem, o którym otrzymałeś notyfikację. 

Również w inboxie otrzymasz notyfikacje o nowych zgłoszeniach:


 


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz