'

Jak zgłosić nam problem z systemem?

Utworzono: 2019-06-28
Ostatnia aktualizacja: 2019-12-20

Liczba odwiedzin posta: 131

Mimo naszych wszelkich starań czasem może się zdarzyć, że niektóre funkcje lub moduły nie będą działać prawidłowo lub wystąpi błąd systemowy. W większości przypadków, kiedy np. otrzymujesz błąd 503 lub komunikat "Przepraszamy, coś poszło nie tak" jest to chwilowy problem. Nasi programiści są od razu o nim powiadomieni i zwykle w ciągu kilku minut wszystko wraca do normy.

     

Jednak jeśli potrzebujesz naszej pomocy w rozwiązaniu jakiegokolwiek problemu/błędu, będziemy potrzebować kilku informacji, które pozwolą nam jak najszybciej dojść do źródła i ułatwią programistom zdiagnozowanie usterki. Przygotuj więc następujące informacje:
 
  • jaka jest nazwa Twojego konta w Sugesterze? Podpowiedź znajdziesz w artykule Nazwa Twojego konta w Sugesterze
  • od kiedy występuje problem? 
  • czy pojawia się za każdym razem, czy występuje losowo?
  • jeśli występuje problem z mailami/zadaniami, podaj nam link lub linki do maili/zadań, w których wystąpił problem. Link do maila/zadania znajdziesz w pasku adresowym przeglądarki:


 
  • podaj nam konkretnie przykłady - np. kiedy jeden z Twoich użytkowników ma problem z dostępem do klientów/projektów itp., wskaż nam jego login oraz link do projektu/klienta/interesu, przy którym wystąpił problem
  • opisz krok po kroku, jaką czynność wykonujesz, kiedy pojawia się błąd - powiedz przykładowo, że wchodzisz w Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja helpdesku itp.
  • jeśli pojawia się jakikolwiek komunikat, np. kiedy zapisujesz zmiany i wyskakuje błąd, zrób screen całej strony, łącznie z adresem URL i wyślij nam go mailowo. Przykład takiego screena:


 


Powrót


Dodaj komentarz