Zaawansowane filtrowanie klientów

Utworzono: 2016-03-04
Ostatnia aktualizacja: 2017-09-15
Liczba odwiedzin posta: 854

W menu Klienci w lewej kolumnie można uruchomić wyszukiwarkę/filtr zaawansowany.  Pozwala ona przefiltrować wyniki wyszukiwania i wyświetlić listę klientów zawężoną za pomocą ustalonych parametrów.

W tym artykule znajdziesz:
  • jak dodać wiele warunków wyszukiwania
  • jak zapisać wynik wyszukiwania
  • do jakich dalszych operacji wykorzystać zapisany filtr wyszukiwania zaawansowanego
 

Dodawanie warunków wyszukiwania

Możesz dodać dowolną liczbę filtrów na potrzeby wyszukiwania.
Pamiętaj, że wyświetli się zawsze lista tylko tych rekordów, które zawierają parametry wyszukiwania.




Na powyższym przykładzie widać przefiltrowanie, które pozwoli wyświetlić klientów:
  • których nazwa zawiera słowo Usługi
  • będących z kraju który zawiera słowo Polska
  • i z miasta, którego nazwa nie jest równa Warszawa


Zapisywanie filtrów wyszukiwania

System zapamięta każdy wynik wyszukiwania, wystarczy kliknąć Zapisz filtr. Dzięki tej opcji oszczędzasz swój czas przy kolejnym wyszukiwaniu o tych samych parametrach. Dodatkowo listy zapisanych filtrów wyszukiwania możesz wykorzystać do bardziej zaawansowanych ustawień na swoim koncie lub do wysyłki kampanii mailingowej.

Wszystkie zapisane filtry wyszukiwania znajdziesz, rozwijając strzałkę na przycisku Wyszukaj. Wystarczy kliknąć wybraną nazwę na liście, by przejść do wyników wyszukiwania. Listy są dynamiczne. Oznacza to, że jeśli od ostatniego wyszukiwania do bazy klientów zostały dodane nowe rekordy spełniające warunki tego wyszukiwania, zostaną one również wyświetlone na liście wyników.



Automatyzacja na podstawie filtrów wyszukiwania klientów

W Sugesterze na podstawie wyników wyszukiwania zaawansowanego klientów można ustawić takie zdarzenia automatyczne jak zadania cykliczne czy kampanie mailingowe. Więcej na ten temat dowiesz się z artykułu Automatyzacja.


 


Powrót


Dodaj komentarz