Wyszukiwanie w klientach
Utworzono:
2022-04-27
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-27
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-27
Liczba odwiedzin posta: 736
Będąc na liście klientów, można skorzystać z podstawowych filtrów do wyszukiwania określonych rekordów np. klientów "opłaconych", przypisanych do konkretnego opiekuna, działu czy oznaczonego konkretnym tagiem. Używając dostępnych filtrów, szybko znajdziemy dokładnie te informacje, których aktualnie potrzebujemy.
Dodatkowo, przed rozpoczęciem wyszukiwania można ustawić za pomocą funkcji Opcje wyświetlania, które kolumny mają się wyświetlać na liście. Dzięki temu lista wyników wyszukiwania będzie bardziej czytelna i przejrzysta.
Parametry, po których możemy wyszukiwać w zakładce Klienci:
Dodatkowo pod przyciskiem "Szukaj" jest możliwość przejścia do Wyszukiwania zaawansowanego.
Dodatkowo, przed rozpoczęciem wyszukiwania można ustawić za pomocą funkcji Opcje wyświetlania, które kolumny mają się wyświetlać na liście. Dzięki temu lista wyników wyszukiwania będzie bardziej czytelna i przejrzysta.
Parametry, po których możemy wyszukiwać w zakładce Klienci:
- szukane słowo - w tym polu można wyszukać rekordy wpisując: nazwę, imię, nazwisko, nazwę skróconą,
- status - wybierając z listy nazwę statusu, system wyświetli tylko klientów z tym statusem. Pozostawiając pole puste, system wyświetli wszystkich klientów, ze statusami i bez. Możemy też wyszukać samych klientów bez żadnego statusu. Służy do tego opcja -bez statusu- na dole listy
- tagi - wybierając z listy nazwę tagu, system wyświetli tylko klientów oznaczonych danym tagiem. Na dole listy jest też opcja -bez tagu-, by wyświetlić wszystkie rekordy nieoznaczone tagiem
- kategoria - w tym polu należy wybrać nazwę kategorii, z której klientów chcemy zobaczyć. Tutaj też dostępna jest opcja -bez kategorii-
- projekt - wybierając w tym polu nazwę konkretnego projektu, system wyświetli tylko klienta/klientów przypisanych do tego projektu
- dział - w tym miejscu można wybrać z listy dział, z którego klientów chcemy zobaczyć. Można wybrać tylko jeden dział. Dla klientów bez przypisanego działu należy zostawić to pole puste lub wybrać opcję na dole listy -bez działu-
- osoba odpowiedzialna - czyli inaczej opiekun klienta; wybierając z listy nazwisko użytkownika, zobaczymy wszystkich klientów przypisanych do tego usera
- płatny - zaznaczając ten checkbox, system wyświetli wszystkich klientów, którzy mają dodany interes, gdzie w tym interesie pole Do ma datę "na przyszłość"
- stracony - zaznaczając ten checkbox, system wyświetli wszystkich klientów, którzy mają dodany interes, gdzie w tym interesie pole Do ma datę dzisiejszą lub "wsteczną"
- dodany od/dodany do - w tych polach można ustawić zakres czasu, w którym zostali dodani klienci np. ostatni tydzień, miesiąc, rok i in
- nabywca - to pole pozwala na wyszukanie klientów/nabywców czyli takich, z których jeden jest płatnikiem drugiego
Dodatkowo pod przyciskiem "Szukaj" jest możliwość przejścia do Wyszukiwania zaawansowanego.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz