Kolumna "Ostatnia aktywność" na liście klientów

Utworzono: 2018-12-12
Ostatnia aktualizacja: 2018-12-14

Liczba odwiedzin posta: 332

Kolumna Ostatnia aktywność na liście klientów informuje Cię kiedy nastąpił ostatni kontakt z klientem. Do kontaktu zaliczamy email lub rozmowę telefoniczną o ile korzystasz z naszego modułu VOIP. Data i godzina w kolumnie aktualizuje się z każdym mailem przychodzącym i wychodzącym oraz za każdym razem jeśli klient do Ciebie zadzwoni lub Ty zadzwonisz do klienta.





Jeżeli chcesz monitorować, z którymi klientami był ostatnio kontakt, wystarczy że klikniesz w nagłówek kolumny Ostatnia aktywność. System wyświetli klientów w kolejności od tych, z którymi dopiero co się słyszałeś po tych, od których od dawna nie masz wieści i do których dłuższą chwilę się nie odzywasz. Klikając dwa razy na nagłówek zobaczysz listę, na której będą wyświetlone od góry rekordy beż żadnej aktywności.


Powrót


Dodaj komentarz