Kolumna "Ostatnia aktywność" na liście klientów
Utworzono:
2018-12-12
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2052
Kolumna Ostatnia aktywność na liście klientów informuje Cię kiedy nastąpił ostatni kontakt z klientem. Do kontaktu zaliczamy email lub rozmowę telefoniczną o ile korzystasz z naszego modułu VOIP. Data i godzina w kolumnie aktualizuje się z każdym mailem przychodzącym i wychodzącym oraz za każdym razem jeśli klient do Ciebie zadzwoni lub Ty zadzwonisz do klienta.
Jeżeli chcesz monitorować, z którymi klientami był ostatnio kontakt, wystarczy że klikniesz w nagłówek kolumny Ostatnia aktywność. System wyświetli klientów w kolejności od tych, z którymi dopiero co się słyszałeś po tych, od których od dawna nie masz wieści i do których dłuższą chwilę się nie odzywasz. Klikając dwa razy na nagłówek zobaczysz listę, na której będą wyświetlone od góry rekordy beż żadnej aktywności.
Jeżeli chcesz monitorować, z którymi klientami był ostatnio kontakt, wystarczy że klikniesz w nagłówek kolumny Ostatnia aktywność. System wyświetli klientów w kolejności od tych, z którymi dopiero co się słyszałeś po tych, od których od dawna nie masz wieści i do których dłuższą chwilę się nie odzywasz. Klikając dwa razy na nagłówek zobaczysz listę, na której będą wyświetlone od góry rekordy beż żadnej aktywności.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz