Jak zmienić kolejność wyświetlania pól dodatkowych (np. w kliencie)

Utworzono: 2016-09-07
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10

Liczba odwiedzin posta: 2287

Aby zmienić kolejność pól dodatkowych, które już dodaliśmy do klientów, zadań bądź projektów należy wejść w menu Ustawienia > Ustawienia Konta  > Integracje

Następnie wystarczy znaleźć grupę pól dodatkowych, którą chcemy zmienić, kliknąć Edytuj i za pomocą strzałek góra dół zmienić ich kolejność.

kolejnosc pol dodatkowych

Po zmianie należy kliknąć Zmień a następnie przewinąć na sam dół ekranu i kliknąć Zapisz

Ważne: możesz zmieniać kolejność pól, ale nie usuwaj ich, bo możesz utracić dane zapisane w tych polach.
 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz