Dublowanie klientów
Utworzono:
2017-03-24
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 3408
Sugester rozpoznaje zduplikowane rekordy w bazie przy dodawaniu nowego klienta. Jednym z parametrów, po którym system wyszukuje duplikaty wpisów jest numer NIP. Wystarczy, że w ustawieniach konta (Ustawienia > Konfiguracja CRM > Blokuj zduplikowane numery NIP) zaznaczysz, by program blokował zdublowane numery NIP. Podczas wpisywania klienta o numerze NIP, który istnieje już w bazie, Sugester zablokuje możliwość dodania tego klienta do bazy.
Innymi parametrami, dzięki którym system rozpoznaje zdublowane wpisy są: imię i nazwisko lub numer telefonu lub adres email. Oznacza to, że jeśli podczas dodawania nowego klienta do bazy, wpiszesz adres email lub telefon lub imię i nazwisko, które w bazie już istnieją, system wyświetli Ci te wpisy.
Jest to ważna funkcja, gdyż zapobiega wpisywaniu takich samych rekordów do bazy. Dodatkowo, jeśli pracownicy są w różnych działach i jeden z nich chce dodać klienta, który istnieje juz w innym dziale, to system go o tym poinformuje.
Innymi parametrami, dzięki którym system rozpoznaje zdublowane wpisy są: imię i nazwisko lub numer telefonu lub adres email. Oznacza to, że jeśli podczas dodawania nowego klienta do bazy, wpiszesz adres email lub telefon lub imię i nazwisko, które w bazie już istnieją, system wyświetli Ci te wpisy.
Jest to ważna funkcja, gdyż zapobiega wpisywaniu takich samych rekordów do bazy. Dodatkowo, jeśli pracownicy są w różnych działach i jeden z nich chce dodać klienta, który istnieje juz w innym dziale, to system go o tym poinformuje.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz