Usuwanie klienta

Utworzono: 2019-11-27
Ostatnia aktualizacja: 2019-11-27

Liczba odwiedzin posta: 730

Jeżeli z niektórymi klientami już jakiś czas temu zakończyłeś współpracę i nie ma potrzeby, aby trzymać ich w swojej bazie, z łatwością możesz ich usunąć. Zrobisz to na dwa sposoby.
  • z poziomu listy klientów

Wejdź w CRM > Klienci i tam checkboxami zaznacz wybrane rekordy. Na górze pojawi się belka - z niej wybierz ikonkę kosza:



Jeśli chcesz usunąć klientów z całej strony, zaznacz główny checkbox nad listą klientów i z belki wybierz ikonę kosza. Tym sposobem możesz kasować klientów strona po stronie. Aby przyspieszyć ten proces, ustaw wyświetlanie klientów po 100 na stronie (ikonka trybiku w prawym górnym rogu > Opcje wyświetlania):

  • z poziomu edycji klienta

Kliknij na wybranego klienta, a następnie wybierz Edytuj w prawym górnym rogu karty klienta. Przeniesiesz się do widoku edycji, gdzie również w prawym górnym roku znajdziesz opcję Usuń.



 


Powrót


Dodaj komentarz