Tworzenie listy odbiorców na podstawie tagu klienta

Utworzono: 2018-07-31
Ostatnia aktualizacja: 2018-07-31
Liczba odwiedzin posta: 41


W Sugesterze możesz tworzyć listy mailingowe na 3 sposoby:
  • na podstawie tagów klientów
  • na podstawie zapisanych filtrów w klientach
  • dodając listy kontaktów

Jeśli chcesz wysłać mailing do wszystkich klientów oznaczonych danym tagiem, skorzystaj z pierwszego wariantu tworzenia listy mailingowej.

UWAGA! Mailing do listy odbiorców stworzonej na podstawie tagu klienta wysyłamy tylko do głównego adresu email klienta. Oznacza to, że jeśli Twój klient posiada 3 adresy kontaktowe: biuro@, jan@ i anna@, z czego kontaktem głównym jest biuro@, to na liście odbiorców pojawi się tylko adres główny: biuro@


Dodawanie tagu do klienta


Jeśli chcesz wysłać mailing do klientów oznaczonych danym tagiem, najpierw na liście klientów oznacz odpowiednie rekordy konkretnym tagiem. W tym celu przejdź do zakładki CRM>Klienci. Za pomocą wyszukiwania wyszukaj klientów, do których chcesz rozesłać mailing i oznacz ich tagiem. Dokładną instrukcję na ten temat znajdziesz w artykule Oznaczanie klientów tagami.
 

Wybór listy


Po oznaczeniu w CRMie wybranych klientów danym tagiem, przejdź do tworzenia kampanii mailingowej.
W tym celu:
  • wejdź w Emailing>Kampanie e-mailowe i kliknij przycisk Wysyłanie e-mailingu



 
  • wpisz nazwę kampanii
  • klikając pole Do kogo wysłać zobaczysz nagłówek Klienci oznaczeni tagiem, a pod nim nazwy tagów, których użyłeś w poprzednim kroku. Obok nazwy tagu, w nawiasie, zobaczysz liczbę rekordów podpiętych do  tego tagu, czyli Twoją listę odbiorców


 
  • kliknij Dalej
  • w polu Adresaci zobaczysz nazwę wybranej listy


 
  • wybierz szablon maila i przejdź do okna wysyłki kampanii

UWAGA! Jeśli chcesz wysłać kampanię do odbiorców oznaczonych dwoma różnymi tagami, musisz wysłać dwie osobne kampanie, ponieważ w polu Do kogo wysłać możesz wybrać tylko jedną listę mailingową.

 


Powrót


Dodaj komentarz