Kategorie w Sugesterze
Utworzono:
2023-02-07
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 510
Kategorie w Sugesterze pozwalają na tematyczne grupowanie danych. Kategorie są bardziej ogólne, dane do nich przypisywane należą do większego zbioru. W przypadku bardziej szczegółowego grupowania danych używamy w Sugesterze tagów.
Kategorie mają ułatwić użytkownikom poruszanie się po systemie oraz pozwolić na sprawne wyszukiwanie danych.
Kategorie w Sugesterze są dostępne w następujących modułach:
Kategorie można dowolnie dodawać/edytować z poziomu uprawnień administratora konta.
Ważne! W Sugesterze dla modułów CRM (klienci oraz interesy) i projekty kategorie są wspólne.
Aby dodać/edytować kategorię należy:
1. wejść w zakładkę Ustawienia -> Ustawienia konta
2. w menu po lewej stronie wybrać "Kategorie"
3. po wejściu w Kategorie pierwsze wyświetlają się kategorie CRM. Wystarczy rozwinąć strzałkę przy ikonce trybiku w prawym górnym rogu, by przejść do kolejnych list kategorii.
Ważne! Na liście pozostałych kategorii klikając opcję "Kategorie forum" będziemy mogli dodać kategorie zarówno do bazy wiedzy jak i do forum. Wystarczy przed dodaniem kategorii wybrać w polu "Forum" po lewej stronie dla jakiego forum/bazy wiedzy chcemy dodać kategorię.
Więcej szczegółowych informacji na temat zarządzania kategoriami w poszczególnych modułach znajduje się w postach:
Kategorie mają ułatwić użytkownikom poruszanie się po systemie oraz pozwolić na sprawne wyszukiwanie danych.
Kategorie w Sugesterze są dostępne w następujących modułach:
- w zadaniach - można ich używać do sortowania zadań np. zgłaszanych błędów
- w klientach - dzięki nim można bardziej posegregować bazę klientów; można ich użyć np do rozgraniczenia bazy na "partnerów", "dostawców" i "klientów"
- w interesach - można ich używać do zaznaczania np. rodzaju transakcji
- w projektach - można ich używać do tworzenia bloków tematycznych w projektach
- w bazie wiedzy - służą szeregowaniu postów w grupy tematyczne np. obsługa poczty, obsługa posprzedażowa klienta itd
- na forum - tak jak w bazie wiedzy mają za zadanie zbieranie sugestii podobnych tematycznie
Kategorie można dowolnie dodawać/edytować z poziomu uprawnień administratora konta.
Ważne! W Sugesterze dla modułów CRM (klienci oraz interesy) i projekty kategorie są wspólne.
Aby dodać/edytować kategorię należy:
1. wejść w zakładkę Ustawienia -> Ustawienia konta
2. w menu po lewej stronie wybrać "Kategorie"
3. po wejściu w Kategorie pierwsze wyświetlają się kategorie CRM. Wystarczy rozwinąć strzałkę przy ikonce trybiku w prawym górnym rogu, by przejść do kolejnych list kategorii.
Ważne! Na liście pozostałych kategorii klikając opcję "Kategorie forum" będziemy mogli dodać kategorie zarówno do bazy wiedzy jak i do forum. Wystarczy przed dodaniem kategorii wybrać w polu "Forum" po lewej stronie dla jakiego forum/bazy wiedzy chcemy dodać kategorię.
Więcej szczegółowych informacji na temat zarządzania kategoriami w poszczególnych modułach znajduje się w postach:
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz