Kategorie w klientach
Utworzono:
2018-07-12
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 3168
W Sugesterze masz możliwość nadawania kategorii poszczególnym klientom. Kategorie są w pełni definiowalne na poziomie administratora. Dzięki kategoriom użytkownik może bardziej szczegółowo posegregować i filtrować klientów. Można np. oznaczyć klientów VIP oraz standardowych. Ta opcja jest także wygodna, kiedy handlowcy mają swoje rejony działania - wtedy jako kategorie możemy wpisać np. województwa bądź miasta.
UWAGA! Kategorie są wspólne dla klientów i projektów
Po zdefiniowaniu kategorii klientów, możesz je dodawać do każdego klienta. W tym celu wejdź w Klienci > Edycja > Więcej opcji i w polu Kategoria wybierz z listy kategorię, którą chcesz nadać klientowi.
Możesz także zrobić to z poziomu listy klientów. Zaznacz pozycję, która Cię interesuje i z górnej belki, która się pojawi wybierz interesującą Cię kategorię.
Dodawanie kategorii dla klientów
Aby dodać kategorię do klienta, wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta > Kategorie i w oknie Kategorie CRM kliknij +Dodaj kategorięUWAGA! Kategorie są wspólne dla klientów i projektów
Po zdefiniowaniu kategorii klientów, możesz je dodawać do każdego klienta. W tym celu wejdź w Klienci > Edycja > Więcej opcji i w polu Kategoria wybierz z listy kategorię, którą chcesz nadać klientowi.
Możesz także zrobić to z poziomu listy klientów. Zaznacz pozycję, która Cię interesuje i z górnej belki, która się pojawi wybierz interesującą Cię kategorię.
Wyszukiwanie po kategorii
Wystarczy, że w wyszukiwarce po prawej stronie na liście klientów wybierzesz kategorię, z której klientów chcesz zobaczyć.Sprawdzanie ID kategorii
Aby sprawdzić ID kategorii, wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta > Kategorie i kliknij w kategorię, której ID chcesz poznać. W adresie URL znajdziesz ID kategoriiZarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz