Tagi i ich zastosowanie w zbieraniu danych
Utworzono:
2022-02-11
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-13
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-13
Liczba odwiedzin posta: 866
W tym artykule opisujemy:
- co to są tagi
- w jakich modułach można dodawać tagi
- jak dodawać tagi i jak są oznaczone w systemie
- gdzie znaleźć listy tagów dla poszczególnych modułów
Co to są tagi
Tagi w Sugesterze to unikalne etykiety służące do segmentowania, kategoryzowania, wyszukiwania, filtrowania oraz sortowania zagadnień o podobnej tematyce. Służą też do tworzenia list odbiorców do wysyłki kampanii mailingowych.
Za pomocą tagów możemy uporządkować dane i jeszcze bardziej je uszczegółowić. Używając tagów, możemy dostać np. czytelny obraz tematów jakie najczęściej pojawiają się w firmowej korespondencji, listę najczęściej zgłaszanych błędów czy listy klientów VIP (w zależności od modułu, w którym używamy tagów).
Tagi składają się najczęściej z jednego, dwóch lub trzech słów, rzadziej używa się dłuższych nazw tagów, choć nie jest to zabronione.
Dobrą praktyką jest stworzenie listy tagów, którą będą się posługiwać użytkownicy. Dzięki temu tagi nie będą chaotyczne, przypadkowe, dodawane przez każdego. Ułatwi to potem wyszukiwanie np. klienta po określonym tagu, pozwoli na wygenerowanie raportu dotyczącego tagów w mailach czy usprawni przeszukiwanie najczęstszych tematów rozmów w VOIP.
W jakich modułach można dodawać tagi i jak są oznaczane
Obecnie mamy możliwość dodawania w systemie:
- tagów do maili i zadań. W zgłoszeniach tagi są oznaczane zieloną etykietą
- tagów do klientów. Na karcie klienta są widoczne pod nrem NIP i REGON
- tagów do rozmów VOIP. W systemie oznaczone zieloną etykietą, jak w przypadku maili i zadań
Jak dodawać tagi
Tagi mogą być dodawane pojedynczo, do konkretnego rekordu lub grupowo, dla kilku jednocześnie. Można dodać więcej niż 1 tag.
Tagowanie pojedyncze i grupowe: Tagowanie pojedyncze:
Listy tagów
Listy tagów dla maili, zadań, klientów i rozmów VOIP tworzą się automatycznie przez dodawanie kolejnych tagów. Lista dostępnych dla danego modułu tagów wyświetla się użytkownikowi podczas tagowania. Użytkownik ma możliwość wybrania tagu z listy lub dodania nowego tagu.Poniżej przykład dla dodawania tagu do klienta
Dostęp do listy tagów, edycji poszczególnych tagów czy ich usuwania ma użytkownik z rolą administrator.
Do listy tagów przechodzimy z poziomu Ustawień konta.
- Listy tagów emaili i zadań: Ustawienia -> Konfiguracja Helpdesku -> Tagi do maili i zadań
- Listy tagów dla klientów: Ustawienia -> Automatyzacja -> Tagi/Listy adresowe
- Listy tagów do rozmów VOIP: Ustawienia -> Konfiguracja VOIP -> Tagi do VOIP
Na każdej liście znajduje się prosta wyszukiwarka i możliwość sortowania wyświetlanych kolumn, klikając na nazwę danej kolumny. Poniżej przykład dla listy tagów maili i zadań
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz