Lista tagów do rozmów

Utworzono: 2022-02-09
Ostatnia aktualizacja: 2022-03-02
Liczba odwiedzin posta: 651


Podczas pracy z klientem bardzo ważne jest, by wiedzieć jakie sprawy zgłaszane są najczęściej podczas rozmów telefonicznych, a które zagadnienia są jednostkowe. Aby pomóc w zarządzaniu tą wiedzą w module VoIP istnieje możliwość tagowania poszczególnych rozmów. 

Tagi, dodawane podczas uzupełniania notatki z rozmowy, tworzą listę tagów. Dzięki tej liście można łatwo sprawdzić jakie tagi dominują a jakie pojawiają się bardzo rzadko.

Aby przejść do listy tagów należy wejść w Ustawienia konta ->   z lewego bocznego menu wybrać Konfigurację VoIP ->  a następnie Tagi do VoIP. 




Do listy tagów można dostać się rownież za pomocą ścieżki  Ustawienia > Integracje > Automatyzacje  > Tagi/ Listy adresowe.




W systemie istnieje możliwość przeglądania listy tagów dzięki opcji sortowania. Sortowaniu podlegają kolumny  Tag (zawierającej nazwy tagów) oraz Ilość otagowanych rozmów.

Klikając na liście na nagłówek kolumny Tag system porządkuje nazwy tagów alfabetycznie.

Natomiast klikając w Ilość otagowanych rozmów system wyświetla liczbę rozmów, do których jest przypisany dany tag od największej do najmniejszej i odwrotnie.

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz