Własne pola w CRM (bazie klientów)

Utworzono: 2015-08-05
Ostatnia aktualizacja: 2017-02-06
Liczba odwiedzin posta: 1018

Dodaliśmy do Sugestera nową funkcjonalność - własne pola (dodatkowe pola) na karcie klienta. Od tej pory kontrahentów możesz opisywać nie tylko za pomocą z góry zdefiniowanych właściwości (takich jak NIP, numer telefonu, adres e-mail itp.), ale też samodzielnie stworzyć nowe pozycje. Jeśli Twoja firma posługuje się na przykład wewnętrznym systemem numeracji klientów, to możesz dodać do karty klienta pole, które będzie zawierało numer identyfikacyjny w używanym przez Ciebie formacie.

Aby dodać własne pole wykonaj następujące kroki:

 
  1. W module CRM kliknij w Opcje > Dodaj własne pole.

  2. Na kolejnym ekranie wybierz nazwę dla pola (np. Numer klienta), rodzaj pola (czyli jaki typ treści ma ono zawierać) oraz zdecyduj, czy jego zawartość ma być wyświetlana w głównym widoku zakładki "Klienci" ("Czy wyświetlać na liście"). Uwaga: jeśli nie masz pewności który rodzaj pola wybrać, pozostaw wartość domyślną - "Pole tekstowe". Następnie kliknij Zapisz.
  3. Gotowe!


Więcej informacji jak zmieniać widok pól dodatkowych na widoku listy można znaleźć tutaj > http://pomoc.sugester.pl/2864404-Wlasne-widoki-listy-klientow

Podpowiedź jak dodać listę wyboru w polach dodatkowych można znaleźć tutaj > http://pomoc.sugester.pl/5329484-Dodawanie-do-klienta-pola-dodatkowego-listy-wyboru


Powrót


Dodaj komentarz