Pole "Płatny" na karcie klienta

Utworzono: 2017-12-20
Ostatnia aktualizacja: 2018-04-17

Liczba odwiedzin posta: 359

Pole Płatny informuje Cię czy dany klient jest "wygrany" czy "stracony" tzn. czy zapłacił Ci za usługi, które mu świadczysz. Opcja szczególnie przydatna dla tych, którzy rozliczają się ze swoimi klientami na podstawie wykupionych przez nich abonamentów. Dzięki temu jesteś w stanie w szybki sposób sprawdzić, którzy klienci przedłużyli z Tobą umowy, a których straciłeś.

Informacja o płatności pobierana jest automatycznie, gdy Interes dla danego klienta jest "wygrany" tzn. gdy w polu Do w Interesie data jest "na przyszłość" i jest inna od daty dzisiejszej.

Dlatego żeby system pokazywał Ci poprawne wyniki, musisz pamiętać, by zawsze przy tworzeniu nowego interesu uzupełnić pole Do.

Jeśli Twój klient wykupił np abonament na 3 miesiące, uzupełnij pola Od, Do w Interesie,




by system wyświetlał opłacony okres na karcie klienta:



Jeżeli zapomniałeś uzupełnić do kiedy interes jest opłacony lub termin płatności minął, w podglądzie klienta wyświetli Ci się na czerwono okres płatności. Dzięki temu będziesz wiedział, że klient jest "stracony" czyli że nie przedłużył abonamentu. Komunikat będzie wyglądał jak ten poniżej



Możesz też szybko wyszukać całą listę klientów "wygranych" lub straconych". Wystarczy zaznaczyć jeden z checkboxów w wyszukiwarce klientów





 


Powrót


Dodaj komentarz