Pole "Płatny" na karcie klienta
Utworzono:
2017-12-20
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2555
Pole Płatny na karcie klienta informuje Cię, czy dany klient jest Wygrany czy Stracony, tzn. czy zapłacił Ci za usługi, które mu świadczysz. Opcja szczególnie przydatna dla tych, którzy rozliczają się ze swoimi klientami na podstawie wykupionych przez nich abonamentów. Dzięki temu jesteś w stanie w szybki sposób sprawdzić, którzy klienci przedłużyli z Tobą umowy, a których straciłeś.
Aby wygenerować informację o płatnościach, najpierw musisz stworzyć nowy interes przypisany do klienta w CRM > Interesy. Informacja o płatności pobierana jest automatycznie, gdy interes dla danego klienta jest Wygrany tzn. gdy w polu Do w Interesie data jest "na przyszłość" i jest inna od daty dzisiejszej.
Jeśli Twój klient wykupił np abonament na 3 miesiące, uzupełnij pola Od, Do w Interesie.
Dzięki temu system wyświetli opłacony okres na karcie klienta. Dodatkowo zobaczysz żółtą chorągiewkę przy nazwie klienta, informującą że klient nie ma zaległości w płatnościach:
Jeżeli zapomniałeś uzupełnić do kiedy interes jest opłacony lub termin płatności minął, w podglądzie klienta wyświetli Ci się na czerwono okres płatności. Dzięki temu będziesz wiedział, że klient jest "stracony" czyli że nie przedłużył abonamentu. Komunikat będzie wyglądał jak ten poniżej:
Możesz też szybko wyszukać całą listę klientów "wygranych" lub "straconych". Wystarczy zaznaczyć jeden z checkboxów w wyszukiwarce klientów:
Aby wygenerować informację o płatnościach, najpierw musisz stworzyć nowy interes przypisany do klienta w CRM > Interesy. Informacja o płatności pobierana jest automatycznie, gdy interes dla danego klienta jest Wygrany tzn. gdy w polu Do w Interesie data jest "na przyszłość" i jest inna od daty dzisiejszej.
Jeśli Twój klient wykupił np abonament na 3 miesiące, uzupełnij pola Od, Do w Interesie.
Dzięki temu system wyświetli opłacony okres na karcie klienta. Dodatkowo zobaczysz żółtą chorągiewkę przy nazwie klienta, informującą że klient nie ma zaległości w płatnościach:
Jeżeli zapomniałeś uzupełnić do kiedy interes jest opłacony lub termin płatności minął, w podglądzie klienta wyświetli Ci się na czerwono okres płatności. Dzięki temu będziesz wiedział, że klient jest "stracony" czyli że nie przedłużył abonamentu. Komunikat będzie wyglądał jak ten poniżej:
Możesz też szybko wyszukać całą listę klientów "wygranych" lub "straconych". Wystarczy zaznaczyć jeden z checkboxów w wyszukiwarce klientów:
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz