Dodawanie nowości z kanałów RSS klienta i wyświetlenie ich na karcie klienta w CRM
Utworzono:
2017-02-28
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 3028
Sugester pozwala na zebranie wszystkich informacji o kliencie w jednym miejscu. Pole RSS URL służy do wyświetlania np. nowości z blogu klienta.
Aby wyświetlić skompresowane informacje ze strony/blogu klienta należy uzupełnić pole linkiem do kanału RSS strony. URL wklejany ma najczęściej roszerzenie XML np
Skopiowany ze strony/blogu link należy wkleić w pole RSS URL
I po zapisie na karcie klienta wyświetlą się wpisy z blogu klienta np:
więcej o rss w Wikipedii
Aby wyświetlić skompresowane informacje ze strony/blogu klienta należy uzupełnić pole linkiem do kanału RSS strony. URL wklejany ma najczęściej roszerzenie XML np
http://film.wp.pl/rss.xml
ale może być w innej formie np. http://blog.twojastrona.com.pl/feed/
Skopiowany ze strony/blogu link należy wkleić w pole RSS URL
I po zapisie na karcie klienta wyświetlą się wpisy z blogu klienta np:
więcej o rss w Wikipedii
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz