Aktywności systemowe na karcie klienta
Utworzono:
2018-07-06
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1961
Jeśli chcesz sprawdzić, kto dokonał zmian na karcie klienta, spójrz na Aktywności systemowe. Znajdziesz je na dole karty klienta.
Są tam informacje o zmianach, jakie zaszły na karcie klienta wraz z danymi użytkownika, który tych zmian dokonał oraz datą.
Domyślnie system wyświetla 25 ostatnich zmian, m.in. o:
Jeśli chcesz zobaczyć więcej, wybierz Zobacz wszystkie aktywności systemowe. Przy liście wszystkich aktywności znajduje się wyszukiwarka, która pozwoli Ci na odnalezienie informacji po nazwie użytkownika oraz nazwie klienta.
Są tam informacje o zmianach, jakie zaszły na karcie klienta wraz z danymi użytkownika, który tych zmian dokonał oraz datą.
Domyślnie system wyświetla 25 ostatnich zmian, m.in. o:
- wysłaniu informacji do Fakturowni o aktualizacji klienta (w przypadku włączonej integracji)
- zmianie danych klienta
- wysłanej do klienta wiadomości
- utworzeniu klienta
- podglądzie karty klienta przez użytkownika
- wysłaniu kampanii mailingowej
Jeśli chcesz zobaczyć więcej, wybierz Zobacz wszystkie aktywności systemowe. Przy liście wszystkich aktywności znajduje się wyszukiwarka, która pozwoli Ci na odnalezienie informacji po nazwie użytkownika oraz nazwie klienta.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz