Zarządzanie statusami klientów

Utworzono: 2015-12-30
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-31
Liczba odwiedzin posta: 1094

Statusy pozwalają w szybki sposób filtrować klientów określonego typu, dzięki statusom wiemy też, na jakim etapie współpracy jesteśmy z danym klientem.

W tym artykule znajdziesz:
  • jak dodać nowy status
  • jak zmienić nazwę statusu
  • jak zmienić status dla kilku klientów jednocześnie
  • jak nadać kolor statusowi


Dodawanie nowego statusu

Sugester oferuje 4 domyślne statusy klientów: Kontakt, Potencjalny, Płacący i Stracony

Jeśli dopiero zaczynasz pracę z programem, i chcesz wyświetlić domyślne statusy klientów, wejdź w Ustawienia>Ustawienia konta>Statusy, kliknij ikonkę trybiku w prawym górnym rogu i wybierz z listy Statusy klientów,



a następnie kliknij przycisk Chcę dodać własne statusy. System wyświetli Ci listę statusów. Będziesz też mógł od razu dodać własne statusy.



Aby dodać nowy status kliknij przycisk +Dodaj status i wpisz nazwę nowego statusu. Możesz też wybrać pipeline (dowiedz się co to jest pipeline i przeczytaj nasz artykuł Pipeline i prognozowanie sprzedaży) oraz nadać kolor nowemu statusowi.


Zmiana nazwy statusu

Aby zmienić nazwy domyślnych statusów klientów, należy wejść w Ustawienia>Ustawienia  Konta>Statusy, a następnie kliknąć w ikonkę klucza po prawej stronie przy nazwie, którą chcemy zmienić i wybrać Edytuj.


 

Zmiana statusu dla kilku klientów jednocześnie

Wystarczy wejść na listę klientów (CRM>Klienci), zaznaczyć checkboxami pozycje, których statusy chcesz zmienić i w górnej belce nad listą wybrać odpowiedni status.


Nadawanie kolorów statusom klientów

Wejdź w Ustawienia>Ustawienia konta>Statusy, kliknij Edytuj>Więcej opcji i wybierz z palety kolor, który będzie charakteryzował ten status.


 
 
 



 


Powrót


Dodaj komentarz