Statusy rozmów w module VoIP
Utworzono:
2016-04-28
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2055
Moduł VoIP Sugestera pozwala na dokładne śledzenie statusu każdej rozmowy. Poniżej zamieszczamy opisy poszczególnych statusów informujących o technicznym przebiegu rozmowy.
Masz do wyboru 3 domyślne statusy, każdy z nich oznaczony kolorową kropką na liście połączeń:
Odebrany
Nieodebrany
Zajęty
Dzięki prostej wyszukiwarce po lewej stronie również szybko możesz znaleźć interesujace Cię połączenia, np. rozmowy z wybranym klientem, w wybranym okresie czasu, o danym tagu, a także sprawdzić, jak wiele połączeń było odebranych czy nieodebranych.
Rozmowy w kolejności chronologicznej wyświetlą się na liście, po kliknięciu w button VoIP. Pamiętaj, że możesz zmieniać kolejność wyświetlanych rozmów przez kliknięcie w nazwę kolumny.
Masz do wyboru 3 domyślne statusy, każdy z nich oznaczony kolorową kropką na liście połączeń:
Odebrany
Nieodebrany
Zajęty
Dzięki prostej wyszukiwarce po lewej stronie również szybko możesz znaleźć interesujace Cię połączenia, np. rozmowy z wybranym klientem, w wybranym okresie czasu, o danym tagu, a także sprawdzić, jak wiele połączeń było odebranych czy nieodebranych.
Rozmowy w kolejności chronologicznej wyświetlą się na liście, po kliknięciu w button VoIP. Pamiętaj, że możesz zmieniać kolejność wyświetlanych rozmów przez kliknięcie w nazwę kolumny.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz