Wykonywanie połączenia przez ikonę słuchawki na karcie klienta
Utworzono:
2019-07-01
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1772
Jeżeli do wykonywania połączeń korzystasz z ikonki niebieskiej słuchawki na karcie klienta, pamiętaj że połączenie jest wywoływane przez funkcję Autocall. Czyli w chwili naciśnięcia słuchawki system w pierwszej kolejności wykona połączenie do Ciebie. Kiedy tylko odbierzesz telefon, system zacznie dzwonić na numer klienta.

Uwaga! Pamiętaj, żeby do numeru klienta dodać kierunkowy kraju, do którego dzwonisz (dla polskich numerów 48). W innym wypadku możesz mieć problem z wykonaniem połączenia.

Uwaga! Pamiętaj, żeby do numeru klienta dodać kierunkowy kraju, do którego dzwonisz (dla polskich numerów 48). W innym wypadku możesz mieć problem z wykonaniem połączenia.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz