Wyszukiwarka połączeń
Utworzono:
2018-10-03
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1626
Korzystając z modułu VOIP, masz możliwość szybkiego zweryfikowania poszczególnych połączeń lub konkretnego pracownika obsługującego telefony. Wystarczy, że skorzystasz z wyszukiwarki jaka znajduje się po lewej stronie listy połączeń. Możesz wyszukiwać informacje uzupełniając następujące pola:
Szukane słowo - wpisując frazę w tym polu system pokaże wszystkie połączenia, które w kolumnie Numer dzwoniącego, Numer docelowy oraz Notatka zawierają tę frazę
Numer dzwoniącego - wpisz dwie, trzy i więcej cyfr z numeru telefonu jakiego szukasz; system pokaże wszystkie połączenia jakie zawierają wpisany przez Ciebie ciąg cyfr
Numer docelowy - wpisz numer lub jego część, by znaleźć konkretne połączenie; jeśli wpiszesz tylko kawałek numeru system wyświetli wszystkie połączenia, które zawierają wpisany ciąg cyfr
Data od - Data do - w tych polach możesz określić zakres czasu, z którego chcesz wyszukać wszystkie połączenia
Klient - wybierając w tym polu nazwę klienta, system pokaże Ci wszystkie połączenia z tym klientem
Operator - wybierz nazwę użytkownika, a system pokaże Ci wszystkie połączenia jakie wykonał i odebrał
Tag do rozmowy VOIP - jeśli używasz tagów do rozmów wpisz określony tag, by wyszukać wszystkie połączenia oznaczone tym tagiem
Rodzaj połączenia - jeśli chcesz zobaczyć tylko połączenia wychodzące lub tylko połączenia przychodzące lub tylko połączenia autocall, wybierz jedną z opcji w tym polu
Status - wybierz jedną z opcji, by wyświetlić wszystkie połączenia odebrane, nie odebrane lub te, gdzie numer był zajęty i klient się nie dodzwonił
Szukane słowo - wpisując frazę w tym polu system pokaże wszystkie połączenia, które w kolumnie Numer dzwoniącego, Numer docelowy oraz Notatka zawierają tę frazę
Numer dzwoniącego - wpisz dwie, trzy i więcej cyfr z numeru telefonu jakiego szukasz; system pokaże wszystkie połączenia jakie zawierają wpisany przez Ciebie ciąg cyfr
Numer docelowy - wpisz numer lub jego część, by znaleźć konkretne połączenie; jeśli wpiszesz tylko kawałek numeru system wyświetli wszystkie połączenia, które zawierają wpisany ciąg cyfr
Data od - Data do - w tych polach możesz określić zakres czasu, z którego chcesz wyszukać wszystkie połączenia
Klient - wybierając w tym polu nazwę klienta, system pokaże Ci wszystkie połączenia z tym klientem
Operator - wybierz nazwę użytkownika, a system pokaże Ci wszystkie połączenia jakie wykonał i odebrał
Tag do rozmowy VOIP - jeśli używasz tagów do rozmów wpisz określony tag, by wyszukać wszystkie połączenia oznaczone tym tagiem
Rodzaj połączenia - jeśli chcesz zobaczyć tylko połączenia wychodzące lub tylko połączenia przychodzące lub tylko połączenia autocall, wybierz jedną z opcji w tym polu
Status - wybierz jedną z opcji, by wyświetlić wszystkie połączenia odebrane, nie odebrane lub te, gdzie numer był zajęty i klient się nie dodzwonił
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz