Dodawanie notatki do rozmowy

Utworzono: 2019-05-09
Ostatnia aktualizacja: 2019-05-09
Liczba odwiedzin posta: 19

Korzystając z modułu VOIP w Sugesterze masz możliwość dodania po każdej rozmowie krótkiej notatki, która przypomni Ci jakie tematy były poruszane podczas rozmowy. W notatce możesz zapisać najważniejsze ustalenia z klientem, na co się umawialiście i kiedy klient oczekuje od Ciebie ponownego kontaktu. Taka notatka pozostawiona na liście połączeń przy nazwie klienta ułatwi pracę nie tylko Tobie, ale Twoim współpracownikom. Każdy konsultant, który odbierze kolejne połączenie od klienta,  będzie mógł nawiązać do ostatniej rozmowy niezależnie kto ją prowadził, ponieważ notatka pozostaje w historii interakcji z klientem i nie wymaga odsłuchiwania całej rozmowy. Dzięki temu krótkiemu zabiegowi konsultant będzie bardziej zorientowany w temacie i przygotowaniem do rozmowy, co klient na pewno doceni.

Aby dodać szybką notatkę do rozmowy VOIP, wystarczy, że wjedziesz z głównego menu w zakładkę VOIP i na liście połączeń klikniesz ikonkę ołówka przy rozmowie, do której chcesz zostawić opis. 




Po kliknięciu w ołówek zobaczysz wygodny popup do zostawienia kluczowych informacji dotyczących rozmowy i klienta.



Klikając na ołówek możesz w ten sam prosty sposób otworzyć stworzoną już notatkę i szybko ją zedytować.

 


Powrót


Dodaj komentarz