Aktualizacje i poprawki: statusy w kontaktach, naprawa błędu w edycji projektów i przy tworzeniu kampanii z pustym filtrem
Utworzono:
2022-03-23
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Liczba odwiedzin posta: 792
W tym tygodniu pojawiła się jedna aktualizacja i dwie poprawki. Poniżej przedstawiamy opis zmian:
Stworzyliśmy łatwiejszą ścieżkę dostępu do tworzenia statusów kontaktów. Od teraz każdy nowy status dla kontaktu można stworzyć, wchodząc w Ustawienia -> Ustawienia konta -> Statusy i wybierając z menu w prawym górnym rogu opcję Statusy kontaktów. W tym miejscu za pomocą przycisku +Dodaj status można dodać nowe statusy, określić kolejność ich wyświetlania podczas wyboru z listy oraz nadać im odpowiedni kolor.
Przy okazji tej zmiany dodaliśmy również kolumnę Status do listy kontaktów. W zależności od ustawień opcji wyświetlania kolumna ta może być widoczna lub ukryta. Ułatwia to znacznie wyszukiwanie kontaktów po konkretnym statusie.
I jeszcze jedna zmiana w obszarze statusu kontaktów - bezpośrednio na karcie kontaktu pojawiła się możliwość jego zmiany. Do tej pory trzeba było wchodzić w edycję kontaktu, by nadać lub zmienić mu status. Od teraz wystarczy wybrać odpowiednią pozycję z rozwijanej listy w polu Status.
Błąd polegał na "odpinaniu" klienta od przypisanego mu projektu przy okazji edycji dowolnych danych w projekcie. Nasi programiści dokonali stosownych poprawek i błąd już nie występuje.
Sytuacja dotyczy wysyłki kampanii mailingowej do listy odbiorców stworzonej na podstawie filtra klientów podczas gdy ten filtr został usunięty. Przed poprawkami system w takiej sytuacji próbował wysłać kampanię mimo wszystko.
Po zmianach, gdy zajdzie warunek, że filtr na podstawie którego powstała lista odbiorców do kampanii zostanie usunięty, system nie pozwoli wystartować kampanii. Już podczas tworzenia maila do takiej kampanii, system wyświetli na czerwono informację, że filtr listy kontaktów jest nieprawidłowy, co powinno skłonić użytkownika tworzącego kampanię, by wejść w Ustawienia -> Automatyzacje -> Makra i Filtry i sprawdzić czy filtr nie został przypadkiem usunięty. Jeśli tak, to należy od nowa dodać filtr, na jego podstawie stworzyć listę odbiorców i podpiąć ją do kampanii.
1. Dodatkowe opcje w statusach kontaktów
Stworzyliśmy łatwiejszą ścieżkę dostępu do tworzenia statusów kontaktów. Od teraz każdy nowy status dla kontaktu można stworzyć, wchodząc w Ustawienia -> Ustawienia konta -> Statusy i wybierając z menu w prawym górnym rogu opcję Statusy kontaktów. W tym miejscu za pomocą przycisku +Dodaj status można dodać nowe statusy, określić kolejność ich wyświetlania podczas wyboru z listy oraz nadać im odpowiedni kolor.
Przy okazji tej zmiany dodaliśmy również kolumnę Status do listy kontaktów. W zależności od ustawień opcji wyświetlania kolumna ta może być widoczna lub ukryta. Ułatwia to znacznie wyszukiwanie kontaktów po konkretnym statusie.
I jeszcze jedna zmiana w obszarze statusu kontaktów - bezpośrednio na karcie kontaktu pojawiła się możliwość jego zmiany. Do tej pory trzeba było wchodzić w edycję kontaktu, by nadać lub zmienić mu status. Od teraz wystarczy wybrać odpowiednią pozycję z rozwijanej listy w polu Status.
2. Naprawa błędu w edycji projektu
Błąd polegał na "odpinaniu" klienta od przypisanego mu projektu przy okazji edycji dowolnych danych w projekcie. Nasi programiści dokonali stosownych poprawek i błąd już nie występuje.
3. Naprawa błędu przy tworzeniu kampanii z listą odbiorców na podstawie filtra klientów
Sytuacja dotyczy wysyłki kampanii mailingowej do listy odbiorców stworzonej na podstawie filtra klientów podczas gdy ten filtr został usunięty. Przed poprawkami system w takiej sytuacji próbował wysłać kampanię mimo wszystko.
Po zmianach, gdy zajdzie warunek, że filtr na podstawie którego powstała lista odbiorców do kampanii zostanie usunięty, system nie pozwoli wystartować kampanii. Już podczas tworzenia maila do takiej kampanii, system wyświetli na czerwono informację, że filtr listy kontaktów jest nieprawidłowy, co powinno skłonić użytkownika tworzącego kampanię, by wejść w Ustawienia -> Automatyzacje -> Makra i Filtry i sprawdzić czy filtr nie został przypadkiem usunięty. Jeśli tak, to należy od nowa dodać filtr, na jego podstawie stworzyć listę odbiorców i podpiąć ją do kampanii.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz