Lista aktywności w mass mailingu

Utworzono: 2022-04-19
Ostatnia aktualizacja: 2022-05-30
Liczba odwiedzin posta: 686

W module Emailing po wysyłce kampanii istnieje możliwość zweryfikowania aktywności związanych z daną wysyłką. Przechodząc do listy aktywności danego mailingu, można sprawdzić m.in. status wysłanego maila, nazwę klienta i kontaktu, czas kiedy mail dotarł do odbiorcy czy nazwę błędu, jeśli taki się pojawił podczas wysyłki.

Aby sprawdzić szczegóły danej kampanii należy kliknąć na liście kampanii dany mailing, a następnie - będąc już w podglądzie danej kampanii - przycisk "Aktywności" w lewym górnym rogu.



System wyświetli listę aktywności, podobną do tej poniżej, na której będą widoczne następujące kolumny:



 
  • Czas - moment ostatniej aktualizacji aktywności (z reguły moment dostarczenia maila/smsa)
  • Rodzaj - rodzaj aktywności. Ww tym przypadku dostępne opcje to: "mailing masowy", "błąd masowego maila", "wysłano SMS", "Błąd wysyłki sms", "Kliknięto w jeden z linków zawartych w wysłanej wiadomości", "Wiadomość została otwarta przez odbiorcę" "mass_mailing_unsubscribed"
  • w kolejnej kolumnie, bez nagłówka, wyświetlamy informację ile czasu minęło między powstaniem maila w kampanii mailowej a utworzeniem aktywności tzn. jeśli ktoś stworzył kampanię 1 kwietnia, ale wysłał ją dopiero 8 kwietnia to w tym polu będzie widniało "7 dni"
  • Login - w tym miejscu wyświetla się nazwa osoby, która wywołała akcję/stworzyła aktywność. W przypadku kampanii to pole jest puste, ponieważ wysyłanie odbywa się w tle przez system, a nie bezpośrednio przez przeklikiwanie przez użytkownika
  • Status - tu są informacje brane ze statusu posta, do którego przypisana jest aktywność; w przypadku wysyłki kampanii to pole jest puste
  • Szczegóły - w tym miejscu wyświetlany jest komunikat błędu, jeśli w kampanii pojawiły się błędy
  • Odpowiedzialny - w przypadku kampanii to pole jest puste; ogólnie w tym miejscu jest wyświetlana nazwa osoby odpowiedzialnej za posta, którego dotyczy aktywność
  • Klient - w tym miejscu jest wyświetlana nazwa klienta, do którego został wysłany mail w ramach kampanii
  • Kontakt - tutaj wyświetlamy adres email klienta, na który została wysłana kampania
  • Projekt - w tym miejscu wyświetlamy nazwę projektu, jeżeli kampania jest powiązana z jakimś projektem w systemie

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz