Filtrowanie wiadomości email po odbiorcy w CC lub BCC
Utworzono:
2022-04-20
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-20
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-20
Liczba odwiedzin posta: 712
W konfiguracji filtrów znajduje się checkbox Odbiorca w CC lub BCC. Funkcja ta powoduje, że ustawiając filtr dla pola Odbiorca, zadziała on również jeśli adres oznaczony w filtrze będzie wpisany w pole CC lub BCC w mailu.
Oznacza to, że jeżeli mamy na przykład ustawiony filtr, by wszystkie maile przychodzące na adres rozliczenia@ z tytułem faktura wpadały do folderu Fv, to dzięki opcji Odbiorca w CC lub BCC każda wiadomość, która będzie miała wpisany w cc lub bcc ten adres, także znajdzie się w tym folderze. Checkbox jest domyślnie zaznaczony na koncie.
Aby zmienić ustawienia, należy wejść w Ustawienia -> Konfiguracja poczty email -> Filtry, wybrać z listy filtr dla którego chcemy dokonać zmian i w jego edycji odznaczyć checkbox, a następnie zapisać zmiany.
Oznacza to, że jeżeli mamy na przykład ustawiony filtr, by wszystkie maile przychodzące na adres rozliczenia@ z tytułem faktura wpadały do folderu Fv, to dzięki opcji Odbiorca w CC lub BCC każda wiadomość, która będzie miała wpisany w cc lub bcc ten adres, także znajdzie się w tym folderze. Checkbox jest domyślnie zaznaczony na koncie.
Aby zmienić ustawienia, należy wejść w Ustawienia -> Konfiguracja poczty email -> Filtry, wybrać z listy filtr dla którego chcemy dokonać zmian i w jego edycji odznaczyć checkbox, a następnie zapisać zmiany.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz