Opcja "Dodaj domenę"
Utworzono:
2022-04-21
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-21
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-21
Liczba odwiedzin posta: 680
W popupie do dodawania nowego klienta z poziomu inboxu lub listy połączeń istnieje możliwość zaznaczenia opcji "Dodaj domenę". Funkcja ta powoduje, że informacja o domenie firmowej naszego klienta zostanie automatycznie uzupełniona w odpowiednim polu na karcie tego klienta.
Dzięki temu każda kolejna wiadomość przychodząca z tej domeny zostanie podpięta pod tego klienta. Dotyczy to również sytuacji, kiedy klient wyśle maila z domeny firmowej, ale z innego adresu niż dotychczas, którego do tej pory nie było w bazie kontaktów w Sugesterze.
Korzystanie z tej funkcji pozwala uniknąć dublowania rekordów w CRMie.
Dzięki temu każda kolejna wiadomość przychodząca z tej domeny zostanie podpięta pod tego klienta. Dotyczy to również sytuacji, kiedy klient wyśle maila z domeny firmowej, ale z innego adresu niż dotychczas, którego do tej pory nie było w bazie kontaktów w Sugesterze.
Korzystanie z tej funkcji pozwala uniknąć dublowania rekordów w CRMie.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz