Dublowanie kontaktów
Utworzono:
2022-04-22
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-22
Ostatnia aktualizacja: 2022-04-22
Liczba odwiedzin posta: 667
Przy tworzeniu listy kontaktów w CRMie bardzo ważne jest by była ona aktualna i pozbawiona zdublowanych rekordów. Dlatego Sugester posiada opcję, która rozpoznaje zduplikowane rekordy przy dodawaniu nowego kontaktu do bazy. Podczas wpisywania kontaktu, który już istnieje w bazie, system wyświetli komunikat jak poniżej
System wyszukuje istniejący już kontakt po adresie email lub numerze telefonu lub imieniu i nazwisku. Oznacza to, że jeśli podczas dodawania nowego kontaktu do bazy, zostanie wpisany adres email lub telefon lub imię i nazwisko, które w bazie już istnieją, system wyświetli te wpisy.
Jest to ważna funkcja, szczególnie jeśli pracownicy są w różnych działach i jeden z nich chce dodać kontakt, który istnieje już w innym dziale, to system go o tym poinformuje.
System wyszukuje istniejący już kontakt po adresie email lub numerze telefonu lub imieniu i nazwisku. Oznacza to, że jeśli podczas dodawania nowego kontaktu do bazy, zostanie wpisany adres email lub telefon lub imię i nazwisko, które w bazie już istnieją, system wyświetli te wpisy.
Jest to ważna funkcja, szczególnie jeśli pracownicy są w różnych działach i jeden z nich chce dodać kontakt, który istnieje już w innym dziale, to system go o tym poinformuje.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz